- Meddelanden
- 62
- Reaction score
- 4
Ban-referens
DC-526459 — Discord, Permanent
Anledning: hejdå
Bannad av: reconciliation
Visa på portalen →
Berätta vad som hände Jag satt i krim dcn i vår kanal och höll på med min ped och sa lite rasistiska saker så som n ordet och efter jag blev bannad för de så la jag ut montage/oddshot som jag tog bort efter nån timme för jag ångra mig ganska tidigt efter
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Jag tar 100% ansvar för de jag gjorde och ångrar mig grovt för de och där finns inget annat o spela som faktiskt är lika kul, och hör ofta att folk vill ha tillbaka mig och vill verkligen komma tillbaka och förstår till 100% om ni inte vill ha tillbaka mig på servern men hoppas att ni ger mig 1 extra chans att komma tillbaka och visa vad jag faktiskt kan göra och inte tycker inte 1 misstag ska supa hela chansen att få spela 1 gång till på unive så jag hoppas verkligen innerligt att ni tar er den tiden till att ge mig en extra chans.
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag vet att de jag gjorde va helt efterblivet och att jag tar 100% ansvar för de och förstår om de jag gjorde har påverkat servern men vill ha 1 andra chans pga att, jag vet att de jag gjorde va orimligt och inte följde standarden på unive och jag ångrar mig grov för att de jag gjorde va så onödigt så jag förstår inte ens själv vad jag tänkte.
Varför ska vi ge dig en till chans? För att när jag va på servern och bettede mig efter reglerna så gjorde jag ganska mycket inflytande på dem runt mig och dem i gänget jag va med o styrde med falken o falken kan intyga på hur stor skillnad jag gör för andra på servern
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Aaa