Accepterad Smugglaren | Medlem ansökning [9ankan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Smugglaren

Icke Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Johan (min kopia men la till)

Vad är ditt discord namn? Daplize#4120

Vad är ditt födelsedatum? 14 November 2007

Berätta om din karaktär. Erik Borg är född och föräldrarna flyttade till Sverige 1993 för ett bättre liv då dom levde i fattigdom.
När Erik Borg föddes så bodde dom i en 2a i Rinkeby. Det var en nedsliten lägenhet, förra ägaren hade rökt inomhus vilket gjorde att det luktade rök i hela bostaden. Med det var det enda Eriks föräldrar hade råd med.
Eriks mamma var arbetslös och var därför mest hemma om dagarna, medan hans pappa jobbade som städerska på en skola. Eriks pappa försörjde hela familjen på sin städar lön, iallafall så gott han kunde. Utifrån deras begränsade förutsättningar gjorde föräldrarna allt för att Erik skulle få den bästa barndomen som möjligt, men det var inte lätt när man knappt kunde det svenska språket och jobbade som städerska. Familjens situation pågick i flera år.
När Erik var i 13 års åldern började han förstå hur det låg till med familjens ekonomi, han tänkte att han skulle hjälpa sina föräldrar med hyran, att få pengarna att räcka osv. Det han gjorde var att han började stjäla saker för att sedan sälja det. Det han stal var jackor och skor från skolan, och därifrån gick det bara utför. Ju äldre han blev desto mer och grövre brott begick han. Erik gav mycket utav pengarna han tjänade olagligt till sina föräldrar. Eriks föräldrar anade att Erik inte tjänade sina pengar på ett lagligt sätt. Men en dag när polisen knackade på dörren och sökte Erik Borg angående ett inbrott i ett villaområde så förstod dom vad det var Erik höll på med. Erik var inte hemma när polisen knackade på, så polisen berättade för föräldrarna att dom kommer komma tillbaka inom kort. Erik kom hem sent den dagen, klockan var runt tolv slaget. När han öppnade dörren hem så möttes han av sina föräldrar, dom brukade sova vid denna tid, Erik såg direkt att något inte stämde. (Och forstättingen tar man inom rp)

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med rolig och positiv rp alltså med positiv rp menar jag att folk vill rpa med mig och emot mig och tycker jag gör bra rp så att dem tycker det är kul att spela men sen vill jag också bidra till seriös rp så att servern byggs upp ännu mer an vad den är just idag.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man tänker på att alla skall ha kul i ett scenario och exempel på det är att du kan göra ett bankrån och istället för att åka därifrån med en bil som går i 300 så kan man ta en bil som går i 200 max så att scenariot blir roligt för polisen också man då antar man att polisen gör samma sak tillbaka och inte prejar rakt in i en det första dem gör så att dem också gör det roligt för båda.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har förstått reglerna och nära av dem är: Vdm alltså att man inte använder fordon för att till exempel köra över folk eller rdm: att man inte dödar någon utan anldening eller copbait at man inte ska försöka få polisen efter sig med flit eller fearrp att man inte rpar rädd när någon till exempel håller ett vapen mott ditt huvud.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? har ungefär 1400 timmar på unive tidiage då jag har spelat sen 2021 på unive och gjorde ett misstag och blev bannad men nu är jag tillbaka och vill börja spela igen.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? inte något som jag kan komma på

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka