- Meddelanden
- 39
- Reaction score
- 4
Vad är ditt namn i verkligheten? johan (kopia av min gamla med la till)
Vad heter du på discord? Daplize#4120
Ange ditt födelsedatum 14 November 2007
Beskriv din dagliga aktivitet. 17:00-23:00 och på helger kanske 13.00-03.00
Hur länge har du varit medlem på Unive? Sun, Nov 28, 2021 2:11 PM
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 18 men min black list var felaktig, men jag har tagit hand om det och är inte blackad längre.
Har du tidigare varit blacklistad? Ja
Förklara vad för uppgift en servervakt har. Servervakt är att vara en förebild på servern och att ha mer koll om regelbrott händer. Och om någon gör ett regelbrott så kan man lägga en kick eller svban på den personen som inte kan bete sig. Och så vill jag hjälpa alla staffs med lite minde problem som till ex powergamear, rdmar, vdmar och bara bryter mot regler i anmält. Och när jag rpar så kommer inte servervakt rollen på verka min rp alls men om jag ser någon göra ett regel brott så kan man lägga en ban eller kick. Och så skulle jag säga att servervakter är en väldigt pålitlig person som inte bryter mot regel brott och kan rpa i rp världen.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag tycker att jag e mogen nog att vara servervakt. Och att jag kommer hålla koll om någon gör ett regel brott och kanske lägga en svban eller kick på den personen. Och så är jag inne på servern på nätterna då kanske inte staffs är vakna och kan se regel brotten som händer för det är väldigt mycket regel brott på nätterna till ex att folk inte rpar på skador och sånt är väldigt vanligt på nätterna och då kan jag banna dom eller kicka dom.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Jag förstår inte folk som får rollen servervakt eller högre som abusar det till ex revvar för dom flyger ut ur bilen när dom kör in i en väg i 400. Och ett annat exempel är att folk lallar på ett tak och har det roligt ingame och sen hoppar du ner och dör och sedan revvar dig själv och sen kommer dina kompisar och sedan revvar du dom också för tat ni råka ramla ner och då.Eller att man använder sina perms för att vinna scenarion. Och andra grejer jag ser är att folk som inte har mat eller vatten revvar sig själv för att det inte har mat eller vatten på sig och detta är också abuse och korruption.
Vad heter du på discord? Daplize#4120
Ange ditt födelsedatum 14 November 2007
Beskriv din dagliga aktivitet. 17:00-23:00 och på helger kanske 13.00-03.00
Hur länge har du varit medlem på Unive? Sun, Nov 28, 2021 2:11 PM
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 18 men min black list var felaktig, men jag har tagit hand om det och är inte blackad längre.
Har du tidigare varit blacklistad? Ja
Förklara vad för uppgift en servervakt har. Servervakt är att vara en förebild på servern och att ha mer koll om regelbrott händer. Och om någon gör ett regelbrott så kan man lägga en kick eller svban på den personen som inte kan bete sig. Och så vill jag hjälpa alla staffs med lite minde problem som till ex powergamear, rdmar, vdmar och bara bryter mot regler i anmält. Och när jag rpar så kommer inte servervakt rollen på verka min rp alls men om jag ser någon göra ett regel brott så kan man lägga en ban eller kick. Och så skulle jag säga att servervakter är en väldigt pålitlig person som inte bryter mot regel brott och kan rpa i rp världen.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag tycker att jag e mogen nog att vara servervakt. Och att jag kommer hålla koll om någon gör ett regel brott och kanske lägga en svban eller kick på den personen. Och så är jag inne på servern på nätterna då kanske inte staffs är vakna och kan se regel brotten som händer för det är väldigt mycket regel brott på nätterna till ex att folk inte rpar på skador och sånt är väldigt vanligt på nätterna och då kan jag banna dom eller kicka dom.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Jag förstår inte folk som får rollen servervakt eller högre som abusar det till ex revvar för dom flyger ut ur bilen när dom kör in i en väg i 400. Och ett annat exempel är att folk lallar på ett tak och har det roligt ingame och sen hoppar du ner och dör och sedan revvar dig själv och sen kommer dina kompisar och sedan revvar du dom också för tat ni råka ramla ner och då.Eller att man använder sina perms för att vinna scenarion. Och andra grejer jag ser är att folk som inte har mat eller vatten revvar sig själv för att det inte har mat eller vatten på sig och detta är också abuse och korruption.