Nekad Smooth Sidekick | Whitelist ansökning [Anton]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Smooth Sidekick

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198190538629/

Vad är ditt namn i verkligheten? Benjamin

Vad är ditt discord namn? Smooth Sidekick#2766

Vad är ditt födelsedatum? 28 Oktober 2003

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Benjamin Karlsson och är född i ett hus i Stockholm med sin mamma och han är en vanlig grabb som strävar efter att bli en framgångsrik man. Han pluggade i handels yrket i 3 år och bestämde sig fort för att flytta till Multistaden några år senare så va han en 25 årig ung man. Benjamin är en lycklig och pigg person och är väldigt engagerad i hur andra känner och mår han vill sprida positivitet och ge kunskap. Hans största intresse är att vara nånting inom bil-branschen.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag kan Hjälpa andra nya som kommer in på Multistaden och skapa en del roliga scenarion där jag får andra att eventuellt skratta vilket förhoppningsvis gör deras dag bättre det jag menar är att jag vill framföra positivitet och visa att jag verkligen har roligt här. Specifikt hjälpa folk när/om jag jobbar så ska jag visa vad bra service är.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För detta är den största i Sverige just nu och att det är så mycket folk som kör på servern jag har en del kompisarhär och jag vill kunna göra det dom kan

Hur hittade du Multistaden? Några vänner sa till mig om den här servern och det fånga mig på direkten

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att jag vill ha kul samt hjälpa andra och att utveckla och framföra grejer t.ex som att nån vill hitta till ett speciellt ställe. jag vill också vara en seriös medmänniska och Rpa så bra och gott jag kan. Jag vill också försöka förbättra min RP nivå och samt träffa nya personer för det är alltid kul.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej jag har inte hitta någon bra. men sen såg jag denna och ville gärna komma in.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka