- Meddelanden
- 131
- Reaction score
- 11
Vad är ditt namn i verkligheten? Lion
Vad heter du på discord? Smokezz#3478
Ange ditt födelsedatum 20 Januari 2007
Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag: 15:00-22:00
Tisdag: 15:00-22:00
Onsdag: 15:00-22:00
Torsdag: 15:00-22:00
Fredag 13:00-04:00
Lördag: 13:00-04:00
Söndag 11:00-23:00
Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem på unive sen 2021-04-07 Men har varit bannad emellan. Har även spelat som ickemedlem i typ 4 månader innan jag blev medlem.
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) har 48 st
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att rpa som en vanlig medlem. Men när man rpar som vanligt och ser att någon gör någon typ lallar så kan man göra /kick (id) (anledning). Men om man ser någon göra bryta mot någon grövre regel så kan man göra /svban(id)(anledning) Har även som uppgift att underlätta för staffteamet så dem inte behöver tänka på lallarna så mycket det är då dem ska ha servervakterna.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag spelar ganska mycket på unive och när man rpar så ser man ganska många göra regelbrott men man hinner inte alltid få id på dem för det är svårt att springa och hålla ner toggle down. Vill även bli servervakt för att jag vill hjä.pa staffteamet med det jag kan och underlätta för dem. Vill hjälpa staffteamet att få väck alla lallare som finns på servern så man på servern kan fortsätta göra roliga senarion. Har även varit servervakt innan men blev av med den för inaktivitet för jag tog en paus med rpandet. Men känner att jag vill bli sv igen för när man rpar så ser man folk göra lite regelbrott.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är när man använder sin roll för att förstöra för andra eller använda sin roll för att får makt. Samt att man använder den för sig själv för att alltid vinna. Abuse är om du te.x använder toggle id i en storming eller något senario som gör att du vinner det. Även om du te.x använder /Revive och ställer dig upp och fortsätter senariot för att inte bli 12h eller att slippa sjukhuset. Oftast folk som är servervakter använder /revive efter dem har dött och det är så det vanligaste är att man abusear. Finns även dem som bara revivear i Vcn och det är absolut inte tillåtet.
Vad heter du på discord? Smokezz#3478
Ange ditt födelsedatum 20 Januari 2007
Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag: 15:00-22:00
Tisdag: 15:00-22:00
Onsdag: 15:00-22:00
Torsdag: 15:00-22:00
Fredag 13:00-04:00
Lördag: 13:00-04:00
Söndag 11:00-23:00
Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem på unive sen 2021-04-07 Men har varit bannad emellan. Har även spelat som ickemedlem i typ 4 månader innan jag blev medlem.
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) har 48 st
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att rpa som en vanlig medlem. Men när man rpar som vanligt och ser att någon gör någon typ lallar så kan man göra /kick (id) (anledning). Men om man ser någon göra bryta mot någon grövre regel så kan man göra /svban(id)(anledning) Har även som uppgift att underlätta för staffteamet så dem inte behöver tänka på lallarna så mycket det är då dem ska ha servervakterna.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag spelar ganska mycket på unive och när man rpar så ser man ganska många göra regelbrott men man hinner inte alltid få id på dem för det är svårt att springa och hålla ner toggle down. Vill även bli servervakt för att jag vill hjä.pa staffteamet med det jag kan och underlätta för dem. Vill hjälpa staffteamet att få väck alla lallare som finns på servern så man på servern kan fortsätta göra roliga senarion. Har även varit servervakt innan men blev av med den för inaktivitet för jag tog en paus med rpandet. Men känner att jag vill bli sv igen för när man rpar så ser man folk göra lite regelbrott.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är när man använder sin roll för att förstöra för andra eller använda sin roll för att får makt. Samt att man använder den för sig själv för att alltid vinna. Abuse är om du te.x använder toggle id i en storming eller något senario som gör att du vinner det. Även om du te.x använder /Revive och ställer dig upp och fortsätter senariot för att inte bli 12h eller att slippa sjukhuset. Oftast folk som är servervakter använder /revive efter dem har dött och det är så det vanligaste är att man abusear. Finns även dem som bara revivear i Vcn och det är absolut inte tillåtet.