Nekad !smokey | Ban överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

!smokey

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/MockTheBock/

Ditt Hex-ID: 110000109b9f2c2

Vad är din discord tagg? !Smokey#6674

Vem var det som bannade dig? Wille03

Hur lång tid var din ban? tpy 5 dagar men det är 2 dagar kvar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? kriminell utan wl samt krim

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att det jag gjorde var inte tillåtet att göra för folk som inte är wl. och efter som jag gjorde det så bannade dom mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte med en snubbe upp till sandy i bergen och han sa att man kunde blocka nån blomma som man tjänar bra på, så försökte jag plocka blomman men det gick ju inte så hipps vipps blev jag bannad och jag visste inte att man inte fick vara kriminell utan wl!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut ingen felaktig ban! jag gjorde något som var emot reglerna på servern! så det var inte en felaktig ban men jag tycker att ni skulle ha kickat eller gett mig en varning eftersom jag inte visste att jag inte fick vara kriminell utan whitelist.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit bannad tidigare. Det här var min första ban

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade absolut kunnat göra det annorlunda. Jag hade kunnat söka till whitelist och vänta på svar om det hade blivit accepterat DÅ hade jag kunnat fara och plocka den där valmo blomman/drågen. Jag borde ha tänkt efter innan jag hoppade in i snubbens bil för att plocka drågen. För det första hade jag kunna att ha en laglig karaktär som den karaktären skulle vara men han blev olaglig för
att en snubbe sa att jag skulle följa med honom och att man fick väldigt mycket pengar för det

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att absolut inte plocka dråger utan whitelist och att tänka till innan man gör saker. Brukar oftast ha lagliga karaktärer men denhär blev olaglig och då visste jag inte att man var tvungen att vara Whitelisted för att plocka dråger. Hade ju absolut inte gjort det om jag bara hade läst reglerna då! nu har jag läst reglerna och nu kan jag reglerna

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka