- Meddelanden
- 431
- Reaction score
- 25
Vad är ditt namn i verkligheten? Marcus
Vad heter du på discord? SMOKEY#2007
Ange ditt födelsedatum 9 Augusti 2007
Mellan vilka tider kan du oftast spela? Helger: 10 - 02:00 (med pauser)
Vardagar: 15:10 - 23:00
Hur länge har du varit medlem på Unive? Sen 1 januari
Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 20 gånger men 15 har varit felaktiga.
Har du varit blacklistad någon gång? Nej
Vad är en servervakt enligt dig? En servervakt är en individ som representerar unive roleplay. Dessa personen visar gott föredöme och jobbar hårt för att hålla en bra nivå av sin RP och se till att andra håller lika bra rp. Om en servervakt skulle se något regelbrott så tar den setverakten återgärder för att ge individen rätt återgärder. Servervakter är
Aktiva och jobbar hårt för att se till att inga regelbrott begås runt om kring. Servervakter tar alltid sitt ansvar och engagerar sig och är inte lata. Man visar alltid en som en förebild och inget annat
Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Jag är en person som tar mitt ansvar på olika sätt. Jag representerar Servervakten rollen och ger mig inte själv förmåner utan för att kunna hålla kolla på serverns RP på olika sätt samt hålla det bra så inga regelbrott begås. Om regelbrott begås tar jag återgärder även om det gäller min kompis eller liknande. för jag är inte korrupt utan jag gör det rätta för alla. Jag är även väldigt aktiv av mig och är ofta ingame.
Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En bra servervakt är det som jag nämnde innan. Man bidrar med gott föredöme på olika sätt. Aktiv, bra RP nivå osv. Detta är några exempel på hur en bra servervakt är och hur de beter sig. Detta är några delar som en bra servervakt består av. Men även kunskap osv. Man visar gott föredöme och förebild på servern.
Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Detta kan gälla dessa olika delar:
Korruption: Ens kompis springer runt och begår stora regelbrott. Tex springer runt och skriker olämpliga saker eller RDMar osv. Om man inte tar åtgärder för sin kompis så då klassas det som korruption oavsett om man är kompis med personen eller inte.
Abuse: Ett gäng gör en storming på ett annat gäng. Stormningen artar ut och en skottlossning sker. Du blir skjuten och dör. Du väljer att reviva för att kunna försätta skjuta eller liknande. Detta klassificeras som grov SV-Abuse. Men även att tex använda toggleid under en kidnappning eller liknande.
Vad heter du på discord? SMOKEY#2007
Ange ditt födelsedatum 9 Augusti 2007
Mellan vilka tider kan du oftast spela? Helger: 10 - 02:00 (med pauser)
Vardagar: 15:10 - 23:00
Hur länge har du varit medlem på Unive? Sen 1 januari
Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 20 gånger men 15 har varit felaktiga.
Har du varit blacklistad någon gång? Nej
Vad är en servervakt enligt dig? En servervakt är en individ som representerar unive roleplay. Dessa personen visar gott föredöme och jobbar hårt för att hålla en bra nivå av sin RP och se till att andra håller lika bra rp. Om en servervakt skulle se något regelbrott så tar den setverakten återgärder för att ge individen rätt återgärder. Servervakter är
Aktiva och jobbar hårt för att se till att inga regelbrott begås runt om kring. Servervakter tar alltid sitt ansvar och engagerar sig och är inte lata. Man visar alltid en som en förebild och inget annat
Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Jag är en person som tar mitt ansvar på olika sätt. Jag representerar Servervakten rollen och ger mig inte själv förmåner utan för att kunna hålla kolla på serverns RP på olika sätt samt hålla det bra så inga regelbrott begås. Om regelbrott begås tar jag återgärder även om det gäller min kompis eller liknande. för jag är inte korrupt utan jag gör det rätta för alla. Jag är även väldigt aktiv av mig och är ofta ingame.
Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En bra servervakt är det som jag nämnde innan. Man bidrar med gott föredöme på olika sätt. Aktiv, bra RP nivå osv. Detta är några exempel på hur en bra servervakt är och hur de beter sig. Detta är några delar som en bra servervakt består av. Men även kunskap osv. Man visar gott föredöme och förebild på servern.
Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Detta kan gälla dessa olika delar:
Korruption: Ens kompis springer runt och begår stora regelbrott. Tex springer runt och skriker olämpliga saker eller RDMar osv. Om man inte tar åtgärder för sin kompis så då klassas det som korruption oavsett om man är kompis med personen eller inte.
Abuse: Ett gäng gör en storming på ett annat gäng. Stormningen artar ut och en skottlossning sker. Du blir skjuten och dör. Du väljer att reviva för att kunna försätta skjuta eller liknande. Detta klassificeras som grov SV-Abuse. Men även att tex använda toggleid under en kidnappning eller liknande.