- Meddelanden
- 226
- Reaction score
- 8
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Skyclub
Vad heter du IRL? Alvin
Vad heter du på discord? smok1ngw
Hur gammal är du? 17 bast
Hur länge har du spelat på Unive? Började första gången typ augusti 2022, sen har jag tagit lite pauser då och då, jag har även varit staff mm, så jag har varit här i ett bra tag, och känner att de hade varit kul å testa aktivera skyclub.
Hur rollspelar du på servern? Med i gäng
Hur kommer du att utveckla jobbet? Göra roliga "fester", anställa fler folk, göra det aktivt för nu ser jag INGET som händer där på hur länge som helst asså seriöst inget, så jag vill aktivera det å anställa in nya så vi kan aktivera det yryket å få in många aktiva även många nya WL spelare, så dom även ser en bra sida av servern.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Har jobbat på skyclub innan så kan mycket ang det, har även jobbat på galaxy nightclub å jobbar nu på grens gokart, så jag har en del erfarenhet inom det "yrket"
Hur ofta kommer du vara inne? .
Mån: 15:00-00:00
Tis: 15:00-00:00
Ons: 15:00-00:00
Tor: 15:00-00:00
Fre 15:00-02:00
Lör: 12:00-03:00
Sön 12:00-00:00
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja såklart.
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.
Har du läst våra Regler? Ja.
Vad heter du IRL? Alvin
Vad heter du på discord? smok1ngw
Hur gammal är du? 17 bast
Hur länge har du spelat på Unive? Började första gången typ augusti 2022, sen har jag tagit lite pauser då och då, jag har även varit staff mm, så jag har varit här i ett bra tag, och känner att de hade varit kul å testa aktivera skyclub.
Hur rollspelar du på servern? Med i gäng
Hur kommer du att utveckla jobbet? Göra roliga "fester", anställa fler folk, göra det aktivt för nu ser jag INGET som händer där på hur länge som helst asså seriöst inget, så jag vill aktivera det å anställa in nya så vi kan aktivera det yryket å få in många aktiva även många nya WL spelare, så dom även ser en bra sida av servern.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Har jobbat på skyclub innan så kan mycket ang det, har även jobbat på galaxy nightclub å jobbar nu på grens gokart, så jag har en del erfarenhet inom det "yrket"
Hur ofta kommer du vara inne? .
Mån: 15:00-00:00
Tis: 15:00-00:00
Ons: 15:00-00:00
Tor: 15:00-00:00
Fre 15:00-02:00
Lör: 12:00-03:00
Sön 12:00-00:00
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja såklart.
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.
Har du läst våra Regler? Ja.