Nekad Smilon | Medlem ansökning (TOBBE)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Smilon

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar Andersson

Vad är ditt discord namn? smillon

Vad är ditt födelsedatum? 10 Mars 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Kalle björnqvist 23 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Aggresiv, maktmissbrukare, kaxig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär:
Kalle är en kille som vuxit upp med mycket skit, helt ärligt. Livet gav honom inte direkt några bra kort att spela med från början. Hans föräldrar försvann ur bilden när han var liten – varför vet han fortfarande inte helt. Det bara blev så. En dag var de där, nästa dag var de borta. Och kvar stod han, ensam.
Efter det blev han placerad på ett HVB-hem. Ett sånt där ställe man hamnar på när ingen annan plats finns. Det var inte direkt ett hem, inte på riktigt. Det var ett ställe där man lärde sig att inte lita på någon för snabbt, att hålla ryggen fri och att aldrig visa sig för svag. Men det var också där Kalle började fatta hur världen funkade – eller i alla fall hans värld. Den var inte rättvis, inte snäll, och absolut inte enkel.
Mitt i allt det där föddes något inom honom. En drivkraft. En vilja att ta sig upp, att inte fastna i det han växt upp i. Han bestämde sig tidigt: jag ska bli rik. Inte bara för pengarna i sig, utan för vad de representerar – frihet, trygghet, kontroll. Att aldrig behöva be någon om hjälp igen. Att kunna stå på egna ben, stark och oberoende.
Kalle bär sitt förflutna med sig, men han låter det inte styra honom. Han har ett mål, och han är fast besluten att nå det – på sitt sätt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Verklig RP, bra scenarion, inget lall på servern, inte förstöra för andra som RPar på servern, samt följa reglerna för bättre RP och stämning

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Till exempel om jag gör ett bankrån och min flyktbil går sönder så ska jag inte till exempel skjuta polisen och istället låta dom gripa mig för bättre RP nivå och göra det roligt för deras part

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Kort svar nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Meta gaming, fear RP, rdm, vdm, sunt förnuft

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Det är första gången jag spelar och jag har vänner som har rekommenderat servern då jag tycker det låter kul och jag kollar på mycket fivem streamers då jag förstår hur RP fungerar

Nekad.
Anledning: För få logs in o rpa lite

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka