Accepterad Smaul | Whitelist ansökning [Kasper.Pet]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Smaul

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198172413334

Vad är ditt namn i verkligheten? Samuel Wennerström

Vad är ditt discord namn? Smaul#8377

Vad är ditt födelsedatum? 25 Oktober 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Smaul Fiorino som är en kille på 24 år som har haft en rätt tuff uppväxt i orten. Han har behövt uppfostra och ta hand sig själv då hans föräldrar inte har brytt sig. Han har behövt stjäla mat och annat för att kunna överleva redan från tidig ålder. Han har lite aggression problem om han blir seriös men är utöver det en väldigt lugn o sansad person då han inte finner någon mening med att vara "hetsig" i onödan. Just nu jobbar han på postnord men har ett stort intresse av bilar och vill bli bilförsäljare. Han gillar streetracing som också har påverkat Smaul till att ha blivit lite småkriminell. Han hänger lite i kriminella cirklar men gör inga seriösa brott då han nöjer sig med en fet och snabb bil.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag kommer vara ett schysst tillägg till erat rollspel community och vara med att skapa schyssta scenarion, vill bli en ordentlig medlem i eran server och skulle vilja bli kriminell senare också då det skulle passa min karaktär.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Vill bli whitelistad här för tycker den här servern är väldig rolig att spela på, väldigt välgjord, bra community och skulle vilja fortsätta att spela seriöst med alla andra på servern.

Hur hittade du Unive? Blev rekommenderad av en vän och tyckte att servern verkade seriös och bra så bestämde min för att stanna.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att träffa och interagera med nya härliga människor. Att skapa och vara med i ordentliga och verkliga scenarion. Att ha roligt med min karaktär och mina vänner.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, har testat lite olika men inte fastnat för någon som jag gjort för denna.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka