Accepterad Smartinsson03 | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Smartinsson03

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Svante Martinsson

Vad är ditt discord namn? smartinsson03

Vad är ditt födelsedatum? 1 Oktober 2003

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Svante Martinsson 21

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Skötsam, hederlig, lojal

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Svante är 21 och är ny kommen till staden, han vill göra Unive till en säker o trevlig plats. Han är en hederlig arbetare som arbetar för sina pengar. I fram tiden är han sugen på att jobba som polis för att kunna hjälpa samhället med sin lojalitet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Hjälpa andra o vara en bra medspelare
Spela seriöst vara mogen och inte vara en dålig förebild.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? I ett rollspel så måste man låta motparten vinna annars kan de uppstå vissa konflikter som inte hör hemma i ett rollspel.
Det roliga i ett rollspel är att kunna låta motparten vinna i vissa situationer för att få spelet framåt och att det händer något i spelet som båda kan agera på.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej det har jag inte.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Inte använda servern för reklam, inte kränka personer för deras kön eller etnicitet.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Inte

Vad är ditt namn i verkligheten? Svante Martinsson

Vad är ditt discord namn? smartinsson03

Vad är ditt födelsedatum? 1 Oktober 2003

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Svante Martinsson 21

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Skötsam, hederlig, lojal

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Svante är 21 och är ny kommen till staden, han vill göra Unive till en säker o trevlig plats. Han är en hederlig arbetare som arbetar för sina pengar. I fram tiden är han sugen på att jobba som polis för att kunna hjälpa samhället med sin lojalitet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Hjälpa andra o vara en bra medspelare
Spela seriöst vara mogen och inte vara en dålig förebild.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? I ett rollspel så måste man låta motparten vinna annars kan de uppstå vissa konflikter som inte hör hemma i ett rollspel.
Det roliga i ett rollspel är att kunna låta motparten vinna i vissa situationer för att få spelet framåt och att det händer något i spelet som båda kan agera på.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej det har jag inte.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Inte använda servern för reklam, inte kränka personer för deras kön eller etnicitet.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Inte
Glömde berätta om mig själv jag är en ärlig spelar som tycker detta med rollspel är skit kul.
Jag ser jätte fram emot att få bli en del av unive

Hej @Smartinsson03
Du får inte heta samma sak ig som du gör IRL. Därför behöver du kontakta en mod för namn byte. Det gör du enklast genom att hoppa support.

Besvara detta meddelande när det är gjort.
Du har 24h på dig innan din ansökan automatiskt nekas.

Hej @Smartinsson03
Du får inte heta samma sak ig som du gör IRL. Därför behöver du kontakta en mod för namn byte. Det gör du enklast genom att hoppa support.

Hej @Smartinsson03

Hur kontaktar jag support?

Skicka ett pm till mig: toris_ så skickar jag länken
S
Hej @Smartinsson03

Hej @Smartinsson03

Sådär nytt namn
Anders svensson
24 år
2000-10-01

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka