Accepterad Smarre | Medlem ansökning [nmthelaw]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Smarre

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Vad är ditt discord namn? .smarre

Vad är ditt födelsedatum? 7 Juli 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Karim abdi 25år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Nyfiken busig klock

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär är en 25 årig grabb som kommer från somailen.Under sin uppväxt i somalien så har de varit tufft för han. Han levde under inbördeskriget som gjorde att han blev föräldrar lös och behövde överleva själv. Med detta problem/utmaning i livet så tog han varje chans att få tjäna pengar. Detta gjorde att han jobbade inom mång olika jobb. Han jobbade med två jobb under tiden i somalien. Ena jobbet var att köra runt post och de andra var att städa i hans lokalområde. Efter alla dessa år av sparandet av pengar så har Karim bestämt sig för att flytta till staden unive för att hamna på förbättringsvägar och kanske hitta ett bra jobb som kan förbättra hans liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Med min karaktär kan jag bidar med seriös rp och roliga senarion som kan höja rpn inom både den sociala rpn och krim rpn.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? De innebär att man ska köra så att båda ska ha kul i ett senario inte bara en själv.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Förut när man var ung så var man dum. lallade ofta runt då men inte längre så de hände ju att man åkte på en kick eller ban. Jag har lärt mig att man inte ska göra såna dumheter för de är onädigt

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm är random death murder och de är att man dödar någon utan anledning. Copbaitning är att man försöker få polisen att jaga en till exempel att köra förbi polisen snabbt eller att drifta framför polisen. vdm är att man dödar någon med en bil eller fordon. alltså använder sitt fordon som vapen

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nopp

eller något som kanske är relevant är att jag har kört fiveM i typ 3 år inte exakt.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka