Nekad Smackblom | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Smackblom

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo Rodewi

Vad är ditt discord namn? SmackBlom#1492

Vad är ditt födelsedatum? 10 Juli 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kalle Ko. Under hans uppväxt har han flyttat omkring då hans far jobbat på olika ställen och hans mamma gick bort under födseln när det behövdes göra akut kejsarsnitt. När Kalle ko fyllt 23 väljer han för att flytta till Unive och bosätta sig för att starta sin egen familj. Kalle Ko är en glad kille, fäller nästan aldrig en tår förutom när allt går snett. Kalle Ko älskar bilar, både att köra men även att mecka på, och han hoppas på att få en anställning på något bil företag senare i livet för att kunna bygga på sig själv och sina kunskaper angående bilar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till att få mer glädje till Servern, skratt och galenskaper.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag spelar för att få andra att bli glada och nöjda med sitt spelande.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst och förstått. Regel 1, Sunt förnuft - Du spelar som att du är i verkligheten, du gör inget fel i ditt beteende som du inte skulle gjort i verkligheten.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Har spelat på Unive tidigare och varit biträdande chef på Vianor som fanns då.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Har ett ledigt schema vilket gör att jag kan vara aktiv och spela mycket.

Nekad. Utveckla karaktär mer. Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Tillbaka