Nekad Slushymintbat | Medlem ansökning [Bogha1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Slushymintbat

Icke Medlem
Meddelanden
63
Reaction score
13
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199122497416/

Vad är ditt namn i verkligheten? Wilmer nyqvist

Vad är ditt discord namn? Ta de lungt#0753

Vad är ditt födelsedatum? 18 April 2007

Berätta om din karaktär. Jag heter Abdi Sonesson och är 24 år gammal. Jag har alltid älskat bilar och det intresset har jag fått av min pappa och farfar som också älskade bilar så det blev ganska självklart att jag också behövde börja gilla bilar som jag nu älskar. Min pappas dröm var att äga en egen bilfirma och kunna ta in gamla retro bilar och fixa om dom till nytt. Så att det är väll lite min dröm att få se min pappas lycka om jag lyckas någon dag öppna en bilfirma och fixa gamla bilar som min pappas dröm en gång var. Min dröm bil är en porsche 911 med lite retro still. Det är min dröm bil för att det skulle vara så sjukt roligt att en gång kunna åka runt i staden och Cruisa runt med min pappa nere i stan det skulle vara en till dröm som jag hoppas en dag ska gå i uppfyllelse.

Jag gillar även sport samt att min favorit sport är bowling samt ishockey men jag har tyvärr inte kunnat spela ishockey på grund av en nackskada. Det var för runt 4 år sedan som jag och en kompis var ute och körde runt med en gammal Volvo v70 som en stor lastbil kom och tryckte av oss från vägen så att bilen flippade och det är därför jag inte riktigt kan fortsätta med hockeyn.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag älskar eran server och det är den enda riktiga serven men bra RP på. Samt skulle det vara roligt att starta en bilfirma och kunna hjälpa folk med deras bilar om deras bil också åker ut för en olycka precis som min.
Samt så älskar jag att prata med folk.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som får mig att vara intresserad på unive RP är på grund av att det är en seriös server med bra RP samt att det ofta är många trevliga personers man kan prata med.

Hur hittade du Unive? Mina kompisar sa att det verkade vara roligt så att jag laddade ner det och prova själv och som sagt nu är jag fast och vill verkligen inte skuta spela.


Vad har du för mål med ditt rollspel? Att förhoppningsvis kunna bemöta mina befintliga kunder på ett så bra sätt som möjligt och att försöka utveckla mitt RP.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att öppna en egen bilfirma och kunna hjälpa till i staden så mycket som möjligt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej! jag började spela på unive med en gång och nu är jag fast.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top