- Förbjuden
- #1
- Meddelanden
- 61
- Reaction score
- 1
Vad är ditt namn i verkligheten? mio
Vad heter du på discord? !s1ungan#0001
Ange ditt födelsedatum 29 Oktober 2006
Beskriv din dagliga aktivitet. Jag kommer hem efter skolan och börjar göra något att äta. Sedan sätter jag mig vid datorn för att spela lite och har träning ca 17:00 varje dag så jag går på den. När jag kommer hem äter jag mat igen och är inne o spelar från 19:40-22:00 oftast sedan går jag och fixar mig (borstar tänder osv/ för att sova och göra samma sak igen
Hur länge har du varit medlem på Unive? har varit medlem på unive i exakt 1 månad nu
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1011027737282097293/1026901900022530058/unknown.png
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. Som servervakt ahr har en uppgift att hålla koll på rp:n ingame men it ooc. Jag ska kunna banna/kicka någon om jag ser att hen gör ett regelbrott när hen rpar. Servervakt har ett stort ansvar för att förbättra communityt men även ska de verkligen anstränga sig ingame och göra det som är rätt för de som bryter en regel tex. Servervakter har ej något med supportärenden ooc som att hjälpa folk i support .
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill vara en server eftersom jag tycker om att hjälpa andra och leda konversationen utan att avbryta den. Jag vill också vara en server eftersom jag har massor av erfarenhet av RP och även personalroller. Jag tycker om att hjälpa människor och göra så gott jag kan, men jag låter också andra veta vad jag kan göra så att serverns rollspel kan förbättras på en mängd olika sätt. Jag är en genuint glad person med bra attityd som kan hjälpa servern framåt, kommer det att ge unive en full förmåga för att utöka rpandet och ta ett steg i taget för att jobba mig uppåt. Oavsett om det är ett brott som händer ibland eller vardagligt vill jag förbättra det hela.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse är när du använder dina sv perms för att sedan göra så du vinner. T.ex om du är i en skottlossning och du dör men "abusar" dina perms för att reviva dig igen för att kunna vinna scenariot. Det är även abuse att id peeka med hjälp av /id och ha de på under ett helt scenario. Många vad jag tror abusar sina perms mest för att reviva sig själv pga inte orkar ta sig till sjukhuset.
Vad heter du på discord? !s1ungan#0001
Ange ditt födelsedatum 29 Oktober 2006
Beskriv din dagliga aktivitet. Jag kommer hem efter skolan och börjar göra något att äta. Sedan sätter jag mig vid datorn för att spela lite och har träning ca 17:00 varje dag så jag går på den. När jag kommer hem äter jag mat igen och är inne o spelar från 19:40-22:00 oftast sedan går jag och fixar mig (borstar tänder osv/ för att sova och göra samma sak igen
Hur länge har du varit medlem på Unive? har varit medlem på unive i exakt 1 månad nu
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1011027737282097293/1026901900022530058/unknown.png
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. Som servervakt ahr har en uppgift att hålla koll på rp:n ingame men it ooc. Jag ska kunna banna/kicka någon om jag ser att hen gör ett regelbrott när hen rpar. Servervakt har ett stort ansvar för att förbättra communityt men även ska de verkligen anstränga sig ingame och göra det som är rätt för de som bryter en regel tex. Servervakter har ej något med supportärenden ooc som att hjälpa folk i support .
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill vara en server eftersom jag tycker om att hjälpa andra och leda konversationen utan att avbryta den. Jag vill också vara en server eftersom jag har massor av erfarenhet av RP och även personalroller. Jag tycker om att hjälpa människor och göra så gott jag kan, men jag låter också andra veta vad jag kan göra så att serverns rollspel kan förbättras på en mängd olika sätt. Jag är en genuint glad person med bra attityd som kan hjälpa servern framåt, kommer det att ge unive en full förmåga för att utöka rpandet och ta ett steg i taget för att jobba mig uppåt. Oavsett om det är ett brott som händer ibland eller vardagligt vill jag förbättra det hela.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse är när du använder dina sv perms för att sedan göra så du vinner. T.ex om du är i en skottlossning och du dör men "abusar" dina perms för att reviva dig igen för att kunna vinna scenariot. Det är även abuse att id peeka med hjälp av /id och ha de på under ett helt scenario. Många vad jag tror abusar sina perms mest för att reviva sig själv pga inte orkar ta sig till sjukhuset.