Nekad Slayer_budy | Chef-jobb ansökan [Laris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Slayer_budy

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
3
Användarnamn: Slayer_budy

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Gunillas Bilfirma

Vad heter du IRL? Robin

Hur gammal är du? 21

Hur många timmar har du på Fivem? Runt 5000 timmar på olika konton men tillsammans 5000 timmar

RDM, Säg att jag är ute med min pojkvän och är ute och går och en person kommer upp med pistol skjuter han i huvudet det var som kallas RDM!

VDM, säg att jag och mina barn är ute och åker i en bil och från ingenstans så hoppar vi ut bilen och vi ska precis gå in och köpa mat då kommer en stor skåpbil och kör rätt över oss utan anledning!

FailRp, FAILRP är vad som kallas när någonting är orealistiskt till exempel att jag skulle ha 100 000 000 kr i kontanter på mig!

FEARRP, du ska alltid värna om ditt liv oavsett situation spelar ingen roll vad som sker om någon riktar en pistol följer du order om någon till exempel drar fram en kniv följer du order! Det betyder även också att du ska värna om andras liv också inte bara ditt flera andra till exempel om din kompis är kidnappad får inte du dra upp en pistol och skjuta den som står bakom FEARRP!

METAGAMING,
Metagaming är någonting som man till exempel kan göra via Twitch eller via Discord eller någon typ utav information som du tar från ooc till ic eller tvärt om!

Copbaiting, detta är någonting som är väldigt vanligt

Varför vill du just bli chef på det jobbet? för att jag vill prova något nytt jobb och se om jag kan klara av att hålla en helt annan verksamhet och känner att sjukvårdare det var kul till en början men nu stressar jag alldeles för mycket och känner att jag tappat det, därmed ansöker jag härmed till gunillas Bilfirma för att jag tror att det kommer vara mindre stress där och att jag får ta det lugnt istället för att Gå på 7-9 larm på 1 minut så istället kan jag stå i kassan och ta emot kunder hela dagen vilket låter mycket mer skönt och mindre stressigt

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat som Bilfirmachef tidigare på andra städer, och jag vet att det var mycket mindre stressigt än på sjukvården! så nu så vill jag bygga upp mig själv inom att lära mig sälja istället för att rädda liv från sjukvården då!

Berskiv din karaktär? Robin heter jag och jag är 21 år gammal och har stora drömmar i livet tillexempel hitta nya vänner som gärna uppskattar en som person och liknande, Jag är en väldigt trött människa på morgonen och väldigt pigg på kvällarna! Jag ger inte upp för det min kämparglöd är helt galet hög och vill så gärna hitta sätt att få till detta på! jag är en väldigt snäll och omtänksam person emot alla iaf det som jag fått höra av folk runtomkring mig! Folk som tycker om mig som person och gillar verkligen hur jag är som person också! jag har 3 barn i nuläget och dem är mitt allt och 1 pojkvän som jag har hängt med ett bra tag nu!

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag minst 8 timmar

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Självklart!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? NEJ

Har du läst våra Regler? JA!

copbaiting detta är någonting som är väldigt vanligt, såsom att köra för fort eller bara sladda med bilen eller kanske köra om polisen för fort eller inte stanna vid rödljus när polisen ser eller kanske tillochmed skrika på polisen att släppa ens kompis eller försöka få polisens uppmärksamhet istället för att låta polisen jobba på med det den ska göra

Powergaming, Du kör upp för en brant backe med en bil som inte ska vara där eller att du kör utan bälte flyger ut och sen sätter dig i bilen och kör iväg igen eller att bilen går sönder i en krock du ringer reparatör dem lagar den och du åker iväg!

Suntförnuft man skall följa reglerna som är uppsatta på servern vilket är mycket mer relevant istället för att sitta och bryta dem och göra som man vill för det är inte sunt förnuft!

NLR står för New Life Rule och detta är någonting som är när du har svimmat skall du absolut inte komma ihåg händelsen eller någon annan i din omgivning så som dina barn eller familj eller kompisar

Revenge rp står för att du får absolut inte komma ihåg när folk gör någonting emot dig och göra såkallad revenge rp för att du ska vinna ett scenario eller få tillbaka pengarna eller bilen eller tillexempel göra saker som inte är relevant till den personen du har ingen aning om att det är den personen, den har bytt kläder eller liknande då får du inte gå på rösten alltså revenge rp är när du har blivit skadad och inte minns händelsen och du får absolut inte minnas någonting från just den personen

Som sagt tycker att den är jätte bra men jag tycker att dem behöver dig i sjukvården men gör det då :D

Du gör ett riktigt bra jobb på sjukvården och tror du skulle göra det på bilfirman också mycket fin ansökan lycka till! :)

snälla säg att man kan få svar på denna ansökan jag vill så gärna bara få jobba där istället för antingen polis eller sjukvårdare det är ju princip samma sak! och det börjar bli lite tråkigt att ta larm larm på olika sätt men däremot att jobba på bilfirman hade varit 100x roligare jag har dock drömt om att få stå i kassan och sälja det hade varit skitkul!

Super bra ansökan! Hoppas verkligen du blir chef över bil firman så att du kan styra upp den lika bar som du gjorde med sjuk vården, Stor +rep från mig och lycka till! :) <3

Tyvärr är det upptaget eftersom jag blev Gunillas chef XD men du kan ju alltid ansöka hit och kämpa för att bli biträdande då jag tycker att det verkar vara så att du brinner för det osv men det finns alltid en tid för en intervju och gör du ett bra jobb så kan du ju kämpa för att bli biträdande <3 Mvh Valentino. WL-Ansvarig på Multistaden :)

Senast ändrad:
Tyvärr är det upptaget eftersom jag blev Gunillas chef XD men du kan ju alltid ansöka hit och kämpa för att bli biträdande då jag tycker att det verkar vara så att du brinner för det osv men det finns alltid en tid för en intervju och gör du ett bra jobb så kan du ju kämpa för att bli biträdande <3 Mvh Valentino. WL-Ansvarig på Multistaden :)
:)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka