Accepterad Skyle | Chef-jobb ansökan [GSP] (Borzy)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Skyle

Icke Medlem
Meddelanden
949
Reaction score
170
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Grove Street Pizzeria

Vad heter du IRL? Josef

Vad heter du på discord? Skyle#0801

Hur gammal är du? 13

Hur länge har du spelat på Unive? Har spelat sen januari 1

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla jobbet genom att först kunna kolla på alla mina anställda. När jag har snackat ihop med alla mina anställda kommer jag att få dem att jobba. Jag kommer först och främst ta flera intervjuer för att få ihop flera anställda som kan hjälpa till. Kommer även skicka ut i annons att vi har öppet samt att samla ihop pengar för att göra pizzerian aktivt för att kunna få sammarbete eftersom jag kommer hålla flera events och så vidare. Jag kommer anställda många, hålla möten, påminna om korruption, hålla event och försöka utöka aktiviteten för att kunna visa upp grove street pizzerian. å jag kommer utveckla genom att anställa och ha det aktivt så jag kan planera för framtiden.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på pizzerian 2 gånger tidigare och vet alltså hur man använder /me och hur det verkligen ska gå till när man jobbar på pizzerian. Jag har även varit bitr taxi chef. Jag har varit polisrekryterare så jag kan openpanel och vet verkligen hur det går till när man anställer någon. Har också flera arbetserfarenheter.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag är inne 8 timmar om dagen varje dag.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? JA

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? NEJ

Har du läst våra Regler? JA

Tillbaka