Accepterad SKORPAN | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SKORPAN

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: SKORPAN

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198992002481/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? skorpan1122#9495

Vad är ditt födelsedatum? 9 April 2004

Berätta om din karaktär. Han heter Erik Larsson som vill bli en polis eller vakt han är 30 år gammal och är oftast en glad och trevlig person men han kan bli lätt irriterad om folk inte lyssnar så bra på han. Han har ett intresse för märkes kläder och bilar och skulle kunna jobba på bilfirman som andrahand hans barndom var bra och när han var 23 år gick han med i en organisation för mänsklighetens rättigheter.

Varför ska just du bli whitelistad? Känner mig bra på RP och är en seriös spelare.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag gillar som sagt rp och är en seriös person med rp o denna serven kändes seriös med många snälla personer

Hur många timmar har du på FiveM? 78 nu

Hur hittade du Multistaden? letade efter en bra server och då kom denna upp och det stod att det var seriös och stor så att jag testade den.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej jag spelade på Pardise city men den var så oseriös med många fuskare inne

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka