Nekad Skirt | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Skrrrt

Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://store.steampowered.com/

Ditt Hex-ID: 11000014c5dce47

Vad är din discord tagg? Skrrrt

Vem var det som bannade dig? .Svante

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-02-04 113325.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag hade krim vapen på mig som polis.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på lektion sen fick jag en notis på dc där det stod kom support och jag strunta i det för jag hade lektion och kommer inte gå ut från min lektion för att gå in i support.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ej en felaktig ban då jag va dum som glömde att lägga ifrån mig vapnen i förrådet.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för för att göra montage som jag sedan tog bort för det är inte värt o ha sånt uppe om man då inte kan komma tillbaka till unive.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha tänkt efter noggrant och lagt vapnen i förrådet innan jag gick o la mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att aldrig ha kriminella vapen på mig om jag inte är kriminell.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår det.

Tillbaka