Accepterad SkillRex | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

SkillRex

Icke Medlem
Meddelanden
330
Reaction score
65
Användarnamn: SkillRex

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199015321420/

Vad är din discord tagg? SkillRex#9212

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? FearRP

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel men jag visste inte riktigt att det jag gjorde man inte fick göra en kille försökte råna mig och en annan men den andra killen slog till honom så jag hjälpte till med att hugga honom en gång jag visste inte att man inte fick övermanna personen under ett rån om man hade chansen. Det var dumt isåfall imed att man inte får det.

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. Ja för VDM men det var när jag råka köra på en kille som inte var på samma ställe i mina ögon som för andra å råka köra på honom men blev unbannad nästan direkt efter pga av att det var ett misstag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde rpat mer realistiskt och inte attackerat han med pistol och låtit honom råna oss för när man tänker efter skulle man inte attackerat en kille med pistol i verkligheten.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag kommer tänka på reglerna extra noga i scenarion och rpa mer realistiskt och det kommer inte hända igen kan jag lova :).

Har du läst våra regler? Ja

Väldigt bra att du förstår dina misstag. Kommer att ge dig en ny chans. Men nästa gång så får du tänka lite smartare!

Med vänlig hälsning Anders

Tillbaka