Nekad SKELETONM | Ansökan till Servervakt [Hagge]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SKELETONM

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
112
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot

Ange ditt födelsedatum 28 Maj 2007

Vad heter du på discord? SKELETONM#8879

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 10.00 till 00.00

Hur länge har du spelat på Unive? 4 månader

Vad skulle du göra om du blir servervakter? jag skulle försöka få bort alla lallar och halv occ och få unives RP att höjas

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? jag orkar inte med lallar som tar och sätter sig i bilar och försöker ta dom och så slår på folk för att få folk arga

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? få bort lallare så alla få en så bra upplevelse som möjligt

Varför ska just du bli servervakt? för jag vill att staff teamet ska ha mindre att göra

Varför vill du bli servervakt? orkar inte med lallare mer

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? goto (Id) (Du TPar till en spelare) /bring (Id) (Du TPar en spelare till dig) /kick (Id) (Du sparkar en spelare från servern) /sqlban (Id) (Du bannar en spelare) /sqlbanoffline (Hex) (Du bannar en spelare som är offline) /revive (Id) (Du upplivar en död spelare) /tpm (Du TPar till din waypoint) /dv (Du tar bort en bil/ Delete Vehicle) /tp (Koordinater) (Du TPar till koordinater) /giveitem (Id) (Item) (Du ger en spelare ett specifikt föremål) /giveaccountmoney (Id) (Summa) (Du sätter en spelares pengar till valfri summa) /setmoney (Id) (Summa) (Du sätter en spelares pengar till valfri summa) /ooc (Du skriver i en chatt där man inte får ta info ifrån) /noclip (Du blir osynlig och kan flyga, detta kan användas till att hålla koll på spelare) /car eller /v (Du kan spawna in ett fordon) /spectate (Id) (Det funkar som en övervakningskamera, du håller koll på en spelare) /freeze (Id) (Du fryser en spelare) /clearchatforall (Du rensar chatten för alla spelare) /sqlbanhist.

Är du whitelistad på serven? ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans ja

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka