Nekad Skedaddle | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Skedaddle

Icke Medlem
Meddelanden
130
Reaction score
5
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Club De Muñeño

Vad heter du IRL? Linus

Vad heter du på discord? Skedaddle#0111

Hur gammal är du? 15

Hur många timmar har du på Fivem? 700h

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag är ansvarsfull och mycket erfaren inom företag och entreprenör. Jag som tidigare gäng vice/boss är jag väldigt bra på att se och hitta bra arbetare. Jag är noggrann med hur arbetet går till i min verksamhet. jag vill till stor del bli chef på Club De Muñeño för att testa på lite nytt typ av arbete och få den chansen att bli chef av ett av de större företagen här på Unive. jag har varit i olika gäng nu i snart ett halv år här på unive och hoppas nu att jag får en chans att testa på nytt. När det kommer till anställnings processen är jag väldigt utförlig och går in i detalj för att hitta det bästa alternativen för mitt företag.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit högt uppsatt i olika gäng och kan mycket om att driva ett företag.

Berskiv din karaktär? Jag skulle beskriva min karaktär som hårt arbetande, trogen och framåtdrivande. Han har gått igenom mycket som förlust och förräderi. Min karaktär är väldigt erfaren för sin ålder och en bra hårdarbetade person, han ger aldrig upp han kämpar allt vad han har. Han är väldigt framgångsrik och lyckad. Bortsett från hans karriär är han lugn gillar att festa och gå till klubben en hel del, han gillar delvis narkotika när han brukar vara på olika fester och klubbar.

Hur ofta kommer du vara inne? Alla dagar i veckan från ca 15:00 till 23:00 om inte längre.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.

Har du läst våra Regler? Ja.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka