Vad är ditt namn i verkligheten? Melker
Vad heter du på discord? Erwzq#0001
Ange ditt födelsedatum 19 April 2009
Beskriv din dagliga aktivitet. Min dagliga aktivitet är att gå upp på morgonen dusha borsta tänderna äta fruskost och sen spela hela dagen.
Hur länge har du varit medlem på Unive? 4 dagar.
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har inte varit bannad på unive förut
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. Ja så min uppgift som servervakt är att ta support ärenden samt att speeca ingame och bidra mycket sill servern en stor egenskap som en servervakt ska ha är att vara trevlig mogen samt att man lyssnar på båda parternas sidor så min uppgift som servervakt är att speeca samt att ta support ärenden sen om jag blir ansvarig inom något område så inriktar jag där
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag tycker att jag ska bli server vakt för att jag har tidigare erfarenheter med commands och staff, Jag är vänlig respektfull och är snabb i support och discord och jag kommer att försöka mitt bästa för att alla få en bra feeling på servern, Jag vill även att dom ska känna sig säkra och trygga på servern och jag kommer dessutom kolla ingame vad folk gör skriver osv nu kommer ett exempel jag loggar in på servern sedan går jag i spectatemode och kollar vad dom gör om jag ser att dom bryter mot reglerna och gör en stor vdm så clippar jag det sen gör jag /pm [id] och säger att dom ska hoppa support när dom gör det så visar jag dom clippet skickar det i någon staff chat och bannar eller tar åtgärder, Jag kan också fråga om en högre uppsatt kan joina mig och ta ett beslut, Men jag kommer inte häller command abuse för det gör så att folket kan få ett dåligt öga inom servern och dom kallar denna server för command abuse rp server och det inte är bra, Men som sagt jag kommer att kicka folk om dom gör något dåligt bryter mot reglerna osv jag vet alla regler också,
Nu kommer regler
RDM När man dödar folk utan anledning.
VDM När man använder fordonet som ett vapen
METAGAMING När man använder Tex, Discord, Skype, Teamspeak för att hitta information utanför spelet.
POWERGAMING Vi säger när du kör i 300km/h och sedan krockar och bara skrattar och kör vidare man måste rp:a på krocken
COMBATLOGG När man stänger av vid ett visst scenario staff ärande eller osv
NEWLIFERULE När du dör så får du inte komma ihåg något
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Att abusa är att tex spawna fram en bil ge en själv pengar och massa andar grejer.
Vad heter du på discord? Erwzq#0001
Ange ditt födelsedatum 19 April 2009
Beskriv din dagliga aktivitet. Min dagliga aktivitet är att gå upp på morgonen dusha borsta tänderna äta fruskost och sen spela hela dagen.
Hur länge har du varit medlem på Unive? 4 dagar.
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har inte varit bannad på unive förut
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. Ja så min uppgift som servervakt är att ta support ärenden samt att speeca ingame och bidra mycket sill servern en stor egenskap som en servervakt ska ha är att vara trevlig mogen samt att man lyssnar på båda parternas sidor så min uppgift som servervakt är att speeca samt att ta support ärenden sen om jag blir ansvarig inom något område så inriktar jag där
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag tycker att jag ska bli server vakt för att jag har tidigare erfarenheter med commands och staff, Jag är vänlig respektfull och är snabb i support och discord och jag kommer att försöka mitt bästa för att alla få en bra feeling på servern, Jag vill även att dom ska känna sig säkra och trygga på servern och jag kommer dessutom kolla ingame vad folk gör skriver osv nu kommer ett exempel jag loggar in på servern sedan går jag i spectatemode och kollar vad dom gör om jag ser att dom bryter mot reglerna och gör en stor vdm så clippar jag det sen gör jag /pm [id] och säger att dom ska hoppa support när dom gör det så visar jag dom clippet skickar det i någon staff chat och bannar eller tar åtgärder, Jag kan också fråga om en högre uppsatt kan joina mig och ta ett beslut, Men jag kommer inte häller command abuse för det gör så att folket kan få ett dåligt öga inom servern och dom kallar denna server för command abuse rp server och det inte är bra, Men som sagt jag kommer att kicka folk om dom gör något dåligt bryter mot reglerna osv jag vet alla regler också,
Nu kommer regler
RDM När man dödar folk utan anledning.
VDM När man använder fordonet som ett vapen
METAGAMING När man använder Tex, Discord, Skype, Teamspeak för att hitta information utanför spelet.
POWERGAMING Vi säger när du kör i 300km/h och sedan krockar och bara skrattar och kör vidare man måste rp:a på krocken
COMBATLOGG När man stänger av vid ett visst scenario staff ärande eller osv
NEWLIFERULE När du dör så får du inte komma ihåg något
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Att abusa är att tex spawna fram en bil ge en själv pengar och massa andar grejer.