Nekad Skallen130 | Medlem ansökning [Huliganen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Skallen130

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Vad är ditt discord namn? Skallen130

Vad är ditt födelsedatum? 25 Maj 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Diego gonzales och kommer ifrån många olika städer och har varit med om allt man kan tänka sig men som fick för sig att flytta till sin barn doms kompis hem stad Unive som Babo har tipsat om, Diego har haft det väldigt jobbigt som liten i skolan och hoppade av skolan i högstadiet och började umgås med bråkiga ungdomar och som gick vidare till att dom fick uppdrag av äldre att leverera droger och vapen. Diego blev förtjust i dom snabba pengarna och blev väldigt jirig och grävde djupare i kriminaliteten. Dom äldre såg potential i Diego och gav han en upphöjning i gänget. Nu är diego 24 år gammal och är grovt kriminell och han har sätt vänner dö och många sitter inne. Så hans barndoms vän Babo tipsa om ett vanligt jobb i staden Unive och ett nytt liv så Diego ska ta chansen att förbättra i sig själv och sina synder.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med rolig bra och mogen rp. kommer skaffa mycket kontakter och vara väldigt trevlig mot andra som är snäll mot mig. Mina senarion är väl planerade och har en bra plan som inte tar slut efter 20 minuter utan drar ut på de så långt som möjligt för ett roligare rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska spela för att andra ska ha kul och inte bara för att vinna, om man är tillexempel är polis och inte pittar de första man gör. och som kriminell inte skjuter de första man gör och försöker gö de som sista utväg, viktigt att båda sidor ska ha roligt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? copbait- de är om man försöker få polisens uppmärksamhet och de är inte ok. Powergaming- de är att man använder sig av omänskliga saker som att krocka i 200 utan att skada sig. Metagaming- de betyder att man tar info utanför karaktären och använder det som en fördel ingame som inte är okej. VDM- är att man använder sitt fordon som ett vapen

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har massa erfarenhet och har varit både laglig och kriminell i massa olika roller och i nästan alla städer jag varit i så har jag ett stort namn i staden, jag har varit alla lagliga jobb, krim boss och hitman och liknande.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad.
Anledning:
Endast 1 ansökan per 24h!

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka