Accepterad sjoturtle | Medlem ansökning [Loke]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sjoturtle

Aktiv Medlem
Meddelanden
508
Reaction score
33
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/sjoturtle/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hampus

Vad är ditt discord namn? sjoturtle_#6969

Vad är ditt födelsedatum? 18 September 2021

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ludvig Lindgren och är en kille som har fyllt 21 år. Ludvig växte upp på landet i Sverige med sina föräldrar. Hans pappa heter Johan och hans mamma heter Erika. Han blev ofta slagen av sina föräldrar och de sa ständigt till han att han inte skulle lyckas. De sa till han att han var ful och sämst på allt och att han skulle bli uteliggare. Ludvig flyttade därför hemifrån som 16 åring med ett enda mål, att bli miljonär. Detta för att bevisa för sina föräldrar att han kan lyckas. Han flyttade till en stad där han bodde i cirka 4 år men trivdes inte där och hade svårt att få jobb och nya vänner. Så han flyttade hit och trivs superbra och har jobb på postnord och har många nya vänner. Alla i staden är supertrevliga och hjälpsamma. Bertil älskar fiske, jakt och att hänga med polarna. Han är också intresserad av bilar och vill en dag få råd med en Lamborghini. Ludvig är oftast snäll men när folk kommer i hans väg kan han tända snett och bli aggressiv.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag kommer att komma med glädje. Jag kommer att vara så aktiv jag kan. Jag kommer bidra med mitt bästa roll spel eller så bra jag kan. Jag tycker Unive är unik för att unive har saker som inte andra svenska servrar har till ex, det känns som man kan verkligen växa med sitt RP för att det är så mycket folk inne på servern så att man kan skapa många scenarion.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har en några vänner som spelar där och det är en väldigt bra svensk server med mycket folk med bra rp. Jag har också tyckt det har varit väldigt roligt de senaste 2 veckorna. och jag har sett många streamer som spelar just på denna server.

Hur hittade du Unive? Jag hade 3 vänner som spelade på unive så jag frågade vad de körde då sa det "en fivem server du borde testa" så jag testade och fortsatte härran efter.

Vad har du för mål med ditt rollspel? jag vill utveckla min rp så mycket som möjligt och ha bra scenarion. Jag vill att man verkligen ska leva sig in i sin karaktär.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att utveckla min RP, och att ha fett roligt med folket i stan och polare. Mitt mål som jag verkligen ska försöka uppnå är att få jobb på mekkonomen för att jag jobbade där på en annan men folket på servern spelade inte på den men mitt mål nu på unive är att få jobb där.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, Unive är den enda servern jag spelar på och brinner för

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka