Nekad Själv | Beslut Överklagan [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Själv

Icke Medlem
Meddelanden
152
Reaction score
4
Ditt discord namn: micahzz2

Ditt Hex-ID: steam:1100001668f5544

Vad för typ av beslut gäller det? Alla roller dragna.

Vem/vilka tog beslutet? Classic9999 och ade.m.

Varför tror du själv att beslutet togs? För att dom anser att jag gjorde ett "grovt fel" men enligt mig så var det inte lika illa som dom gjorde det alltså att det var mildare än vad dom förklarade det efter jag analyserat varje klipp utav händelsen. Och att det var alldeles för grova åtgärder för en sådan sak som hände mig. Men beslutet togs ju såklart pga av att dom anser att jag gjorde "stort" fel.

Hur är beslutet felaktigt? Beslutet är felaktigt eftersom att det inte var grovt det jag gjorde och fastän det var fel av mig att göra det så tycker jag ändå att jag skulle fått behålla min medlem samt krim. Jag tycker att det här beslutet var fel därför. Och att vi kan ändra på konsekvenserna och göra allt detta mildare. Och att händelsen var inte så som staffsen beskrev det helt eftersom att det överdrevs.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/lt5KCnTrqBay3C8Kd?invite=cr-MSxqTW0sMzk0NzY2Nzg1&v=30

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
Vid ban under test-period dras både testmedlem och samtliga andra roller in. Beslutet är ej felaktigt.

Din beslut överklagan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Överklagningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka