Nekad Sisimian | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sisimian

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Simon

Vad är ditt discord namn? Pineappleman

Vad är ditt födelsedatum? 27 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter David Lantz han är född 2000-08-27 i Eskilstuna där han har bott ända sen födseln i ett medelstort modernt hus han är 23 år gammal som ung hade han som dröm att jobba inom SOS antingen Ambulans eller Polis. Davids uppväxt är tuff hans mamma dog under förlossningen och hans pappa är kriminell och David blev slagen av sin pappa då han inte gjorde det som han sa.

När hans pappa fick reda på att David ville bli polis så lämnade pappan David och när David var 16 år så började han fungera på vad han ville med sitt liv. Han funderade alltid på om det var verkligen en bra idé att bli polis. David är en glad kille som gillar att prata med andra han är vänlig mot andra och visar respekt för de äldre samt sina motståndare.

David älskar också bilar hans dröm bil är en Ford mustang GT från 2010. David jobbade på en Advokats firma som hette Åhlins Advokater. Han har en kollega som heter Daniel Åhlin som är son till han som startade upp firman. David och Daniel pluggade Juridik med varandra alla år som de studerade sen började båda jobba på firman. Där är dem nu efter 5år men en dag fick David ett dåligt besked han fick sparken, eftersom han blev anklagad till att ha tafsat på en kollega. Anklagelsen gick till hovrätten där han frikändes eftersom dem inte haft tillräckligt med bevis.

Han flyttade till Los Santos för att börja om på nytt och han hoppas att han kan börja sitt nya liv här i Los Santos för det skulle vara en dröm som uppfyllds. Han har inget vapen tillstånd men han har övning skjutit lite med Daniel och hans pappa eftersom han behöver vara en bra skytt om han ska söka polisyrket någon gång. efter allt det som har hänt har blivit mer sträng och tålig mot hat kommentarer.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill gå med i Unive eftersom jag har hört positiva saker från denna server jag har vänner som spelat eller spelar på servern och när jag hört när dem pratat om Unive har jag alltid önskat vara med jag kan bidra med rolig och lugn RP.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jo att alla ska spela med varandra även om ni är motståndare irl så betyder inte det att ni måste vara det in-game

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har förstått reglerna här är några exemplar: Bidra till servern och communityt utifrån din egen förmåga och verka alltid för att förbättra det. Ansvar Visa ansvarstagande för servern och communityt genom att rapportera eventuell korruption, regelbrott eller annan viktig information till staffs. Visa alltid respekt mot staff och undvik att överrösta, använda olämpliga uttryck eller nedvärdera deras roll på servern.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har testat lite olika Rp men jag har inte full koll

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju,
du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.
Lycka till!

Nekad. Inte tagit intervju i tid.
Du kan ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka