Nekad sinan254 | Ansökan till Servervakt [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ingenanvändare

Icke Medlem
Meddelanden
225
Reaction score
15
Vad är ditt namn i verkligheten? Sinan

Vad heter du på discord? sinan254

Vad är ditt Hex:ID 11000015781c576

Ange ditt födelsedatum 20 Oktober 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Vanligtvis ser mina vardagar ut så här: Jag vaknar klockan 07:30 och sedan går jag till skolan vid 08:00. Under skoldagen kan jag bara vara online på Discord under rasterna. Sedan slutar jag klockan 13:00 och kommer hem klockan 13:15. Därefter spenderar jag tid på Unive fram till klockan 18:00, när det är dags för middag. Efter det, runt 18:20, fortsätter jag med aktiviteter på Unive fram till klockan 21:20, när jag borstar tänderna och går och lägger mig. På helgerna vaknar jag klockan 09:00 och spenderar tid på Unive från klockan 10:20. Sedan stänger jag av klockan vid 13:00 för att gå ut, och jag återvänder hem vid 14:00 för att fortsätta spela på Unive. Jag spelar fram till klockan 18:40, när det är dags för middag, och sedan återupptar jag aktiviteter på Unive klockan 19:00 fram till 01:30 innan jag går och lägger mig.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Kom till unive i augusti 2022 men har varit medlem sedan 2024 ungefär 2 månader sen då jag varit bannad innan

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Har några baba men alla är långt tidigare har grön ban er alla mina band har varit för ungefär 3 månader sen och innan

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt ansvarar för att säkerställa högkvalitativt rollspel på servern, övervaka för regelbrott och stötta användare i chatten när de använder /help. De observerar även rollspelsinteraktioner för att främja en positiv spelupplevelse och säkerställer att det finns inspelade bevis vid regelbrott.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag tänkte att om jag ändå är aktiv i rollspelandet så mycket, kan jag lika gärna bidra till att göra Unive till en ännu bättre plats för både nya och befintliga spelare. Det är viktigt att alla har kul och att rollspeln håller en hög standard utan regelbrott. Unive är Sveriges största och bästa server, och för att bibehålla den statusen behöver vi fler servervakter online dygnet runt. Jag är ofta online på Unive och redo att bidra till dess fortsatta framgång.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Till exempel, om jag spelar som en kriminell och blir attackerad med kniv eller skjuten och dör, väntar jag sedan tills alla andra spelare har lämnat situationen och använder kommandot /revive för att återupplivas. Därefter hjälper jag mig själv och mina vänner genom att använda /revive på dem och fortsätter sedan som om ingenting har hänt. Detta är allvarliga regelbrott inom serverns regler för servervakter och ska omedelbart bestraffas med minst tillfällig avstängning från servervaktens befattning, och i värsta fall kan det resultera i permanent bannlysning. Likaså, om jag går in i spektatormodus för att övervaka eller stjäla från andra spelare och sedan döda dem, är detta också ett allvarligt regelbrott som kan få liknande konsekvenser.

Nekad.
Anledning:
Du har över 25 bans.

Vi söker tyvärr inga Servervakter med den historiken som du har.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka