Nekad sina | Ansökan till Servervakt [Lugge]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sinan..

Icke Medlem
Meddelanden
155
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Sina

Vad heter du på discord? S.M#5861

Ange ditt födelsedatum 24 Augusti 2009

Mellan vilka tider kan du oftast spela? är aktiv i kanske 5-7 timmar om dagen

Hur länge har du varit medlem på Unive? jag har varit medlem sän febuari tror jag

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 4

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? en servervakt för mig är någon som håller koll på servern som jag skulle säga mini staff den personen ska hålla et öga på servern och inte kicka för det lilla minsta t.e.x om han har lite kul.

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? jag säger it att jag är bättre en någon annan men jag tycker att jag ska bli servervakt för att jag kan hålla koll på dom som lallar och dom som pwg osv om jag hade sett någon som på personen som lallar och sen så hadde jag kickat om han gör om det skulle jag ha bannat han och på så sätt gör jag en bättre rp-nevå som blir högre och då blir det så att jag underlättar för staffsen också att lösa dem mindre grejerna så då höjer jag även min rp-nivå och rp nivån för servern.

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? en bra servervakt enligt mig e att jag kommer underlätta staffsen t.e.x kicka eller till och med banna om det. Min främsta anledning att banna folk skulle vara för att de sänker rp nivån på servern och inte för att förstöra för personen ifråga. Jag kommer ochså att inte bara för att någon jag känner eller är vän med gör något regel brot att jag inte kommer banna han eller kicka istället gå efter reglerna och rp. När jag själv spelar på servern ser jag ibland fel och problem i rpnoch det skulle vara skönt att själv.

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt det är om man typ abusar att revva och inte banna ngn för att man tycker det är roligt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka