Simon är dababy plane
Icke Medlem
- Meddelanden
- 34
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Julle49/
Vad är ditt namn i verkligheten? Julius karlsson
Vad är ditt discord namn? Julle49#8653
Vad är ditt födelsedatum? 9 Juni 2005
Berätta om din karaktär. han är en rolig och snäll person som gillar bilar och hänger ofta på bilträffarna vid piren han heter josh och är runt 20 år han är ifrån japan och flyttade till unive när han var 5 så de är därifrån han har fått sitt bil intresse han är glad för de vanliga men om någon börjar tjafsa eller prata om hans familj då tar de husihelvete han har haft en svår uppväxt för varför han flyttade till iniver är för att hans föräldrar dom i en trafik olycka när hans pappa körde full och de är därför han håller sig så långt ifrån alcoholen som möjligt och han kör för att bli lung och inte stressa upp sig
Varför ska just du bli Medlem på Unive? kommer bidra med en bra ton och ett roligt skratt och bra rp skulle jag säga men jag skulle också hjälpa dom som behöver hjälp
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? alla spelar och dom trevliga personer som man kan hjälpa och prata med de är en sak sen finns de ju massa mer som man inte tänker på för stunden men de är en liten del
Hur hittade du Unive? jag hittade den på five m de var den första servern jag testade då fastnade jag inte riktigt men då testade jag massa andra rp servrar men ingen passade riktigt mig och då gick jag till maka till unive och gav den en andra chans och sen har jag varit fast
Vad har du för mål med ditt rollspel? att kunna sprida glädje och haa almänt kul bara harinte så mycket mer att skriva tror jag
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att kunna köpa min derömbil tror jag och de är en stancad passat för min favo straemer har den
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej spelar bara på unive för stunden
Vad är ditt namn i verkligheten? Julius karlsson
Vad är ditt discord namn? Julle49#8653
Vad är ditt födelsedatum? 9 Juni 2005
Berätta om din karaktär. han är en rolig och snäll person som gillar bilar och hänger ofta på bilträffarna vid piren han heter josh och är runt 20 år han är ifrån japan och flyttade till unive när han var 5 så de är därifrån han har fått sitt bil intresse han är glad för de vanliga men om någon börjar tjafsa eller prata om hans familj då tar de husihelvete han har haft en svår uppväxt för varför han flyttade till iniver är för att hans föräldrar dom i en trafik olycka när hans pappa körde full och de är därför han håller sig så långt ifrån alcoholen som möjligt och han kör för att bli lung och inte stressa upp sig
Varför ska just du bli Medlem på Unive? kommer bidra med en bra ton och ett roligt skratt och bra rp skulle jag säga men jag skulle också hjälpa dom som behöver hjälp
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? alla spelar och dom trevliga personer som man kan hjälpa och prata med de är en sak sen finns de ju massa mer som man inte tänker på för stunden men de är en liten del
Hur hittade du Unive? jag hittade den på five m de var den första servern jag testade då fastnade jag inte riktigt men då testade jag massa andra rp servrar men ingen passade riktigt mig och då gick jag till maka till unive och gav den en andra chans och sen har jag varit fast
Vad har du för mål med ditt rollspel? att kunna sprida glädje och haa almänt kul bara harinte så mycket mer att skriva tror jag
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att kunna köpa min derömbil tror jag och de är en stancad passat för min favo straemer har den
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej spelar bara på unive för stunden