Nekad Simon är dababy plane | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
34
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? marja-lisa chefs

Vad heter du IRL? julius

Vad heter du på discord? Julle49#8653

Hur gammal är du? 16

Hur många timmar har du på Fivem? runt 700

Varför vill du just bli chef på det jobbet? för att jag vill ha en lite högre posion och tror att jag kan göra de bra som chef på marja lisas för jag kommer ta de seriöst och kommer inte lalla runt mitt rp är mycket bra skulle jag säga. varför jag sak bli chef är för att jag gillar jobbaet och kommer ta de seriöst och försöka förbättra företaget

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har jobbat som erfaren säljare på brittas när de var så jag ahr tganska mycket erfarenhet inom bilförsäljning

Berskiv din karaktär? Han heter josh buckham och är 28 år gammal han är ifrån Japan men flyttade där ifrån när hanb var 5 pågrund av att hans föäldrar dog. när han fyllde 18 så köpata han sin fösta bil och började små fixa me den då kom hans intresse för bilar sen när han blev äldre så böjade han jobba på en bilfirma moch höjde sig snabbt inom företaget. han är glad och snäll och har en ganska lång stubin men när han blir arg då blir han arg

Hur ofta kommer du vara inne? 4 timmar om dan 5-7 gågner i veckan kan ändras på hur skolan går

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja självklart

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka