Simon är dababy plane
Icke Medlem
- Meddelanden
- 34
- Reaction score
- 0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Vianor biträdande chef
Vad heter du IRL? Julius
Vad heter du på discord? Julle49#8653
Hur gammal är du? 16
Hur många timmar har du på Fivem? 700 ca
Varför vill du just bli chef på det jobbet? för att jag har jobbat på vianor och är erfaren så jag tror att jag kan vara en bra biträdande chef och jag tror att jag kan varar med och hjälpa till och bygga företaget störrer och större
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har jobbat på vianor ett bra tag och är erfaren på vianor
Berskiv din karaktär? min kararktär heter josh och är en glad kille och gillar bilar och vara med vänner han har en lång stubin och blir inte så lätt arg. han hjar alltid gillat bilar och vara med vänner och han jobbar så ofta han kan. då han inte jobbar hänger han på bilträffar eller med sina vänner han är 29 år gammal och har hållit på med bilar så länge han kan minnas han. han jobba ofta och är snäll mot kunderna och är välbemötlig
Hur ofta kommer du vara inne? nästan varja dag minst 4 timmar
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? självklart
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? ja
Vad heter du IRL? Julius
Vad heter du på discord? Julle49#8653
Hur gammal är du? 16
Hur många timmar har du på Fivem? 700 ca
Varför vill du just bli chef på det jobbet? för att jag har jobbat på vianor och är erfaren så jag tror att jag kan vara en bra biträdande chef och jag tror att jag kan varar med och hjälpa till och bygga företaget störrer och större
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har jobbat på vianor ett bra tag och är erfaren på vianor
Berskiv din karaktär? min kararktär heter josh och är en glad kille och gillar bilar och vara med vänner han har en lång stubin och blir inte så lätt arg. han hjar alltid gillat bilar och vara med vänner och han jobbar så ofta han kan. då han inte jobbar hänger han på bilträffar eller med sina vänner han är 29 år gammal och har hållit på med bilar så länge han kan minnas han. han jobba ofta och är snäll mot kunderna och är välbemötlig
Hur ofta kommer du vara inne? nästan varja dag minst 4 timmar
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? självklart
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? ja