Simmekung | Ansökan till Forum Mod

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Simmekung

Välkänd Medlem
Meddelanden
1,003
Reaction score
235
Vad är ditt namn i verkligheten? Simon

Vad heter du på discord? Simmekung#9616

Ange ditt födelsedatum 5 November 2008

Vad är det som får dig att söka till Forum Mod? Jo, jag ansöker för att jag hörde att ni sökte formums mod. Även för att forumet kan se lite konstigt ut då och då. T.ex förut så va det nån nån som länka massa känsliga bilder/videos över hela forumet. Dessa personer måste bort!

Är det viktigt att en tråd är i rätt kategori? Ja, det är viktigt att en tråd är i rätt kategori. Forumet ska vara organiserat. Det jag t.ex ser väldigt ofta är att medlemskaps ansökningar ligger i Medlemskaps ansvariga ansökningar (arkiv) väldigt ofta, det ska ej vara så. Forums mod ska hjälpa till om något liknande händer.

Får en ansökan vara kopierad? Nej, man ska skriva sin egen ansökan!

Finns det något du tycker som brister gällande forumsarbetet som du vill förändra? Som sagt spammare, Ma's/staffs som lägger ansökningar i fel tråd händer. Jävligt inaktiva trådar.

Beskriv hur forumet skulle se ut om du fick helt som du ville Trådar som är aktiva, trådar som ligger i rätt arkiv, regler följda efter trådarna. Det ska se proffiisonellt ut.

Hur ser din aktivitetet ut? ungefär 7-10 timmar på dag (helger & lov). ungefär likadant under skolveckor då jag är inne på forumet under rasterna.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nepp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka