Nekad silyturtle | Medlem ansökning [Esplund]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

silyturtle

Icke Medlem
Meddelanden
136
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? edgruy

Vad är ditt discord namn? silytrurtle

Vad är ditt födelsedatum? 4 Februari 2000

Berätta om din karaktär. min karaktär heter chico lachowski han växte upp i ett fint område med bra föräldrar han jobbade på pizzeria till hans var 20 år gammal sedan flyttade han till unive staden för att dra in stålar. Han är en väldigt lugn person som inte bli lätt kränkt och är snäll mot alla. han är intresserade i att fiska på sin fritid då det lugnar ner hans sinne vilket redan är lugnt. han gillar att äta fisken som han fiskar upp för den är god. Han gillar också att köra bil då han har en fin saab han kan köra.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har rpat innan på unive och kan mycket om rp. Tänker att mitt sätt att bidra är att hålla en bra rp nivå och göra mitt bästa för att skapa scenarion som är roliga för alla. Jag ska följa reglerna och göra scenarion som inte är dryga och tänka på att motparten ska ha roligt. samt ska jag tåla att förlora scenarion för att göra en bra rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man spelar inte för sin egen vinst men man låter bara scenarion spela ut. Man ska spela som att motparten kan vinna på sätt och vis. Man ska inte försöka göra dryga scenarion där man alltid vinner för att visa att man är bäst. Målet är att ha kul.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM: Random Death Match du dödar någon utan anledning VDM: du använder ditt fordon som ett vapen NLR: du får inte komma ihåg grejer från ett scenario om du dog i ett scenario. sunt för nuft: du ska tänka logiskt i scenario och inte göra orationella.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? unive

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? ja

Nekad.
Anledning:
Utveckla din karaktärs barndom och framtida planer

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka