Nekad sigmarizz123 | Medlem ansökning [toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sigmarizz123

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Alfred

Vad är ditt discord namn? Affe__

Vad är ditt födelsedatum? 11 April 2009

Berätta om din karaktär. Jan växte upp i en liten stad i Sverige, där han tillbringade sina barndomsår med att utforska skogarna och sjöarna runt hemmet. Hans föräldrar drev en liten butik, vilket gav honom en tidig insikt i företagande och kundrelationer. Efter gymnasiet flyttade han till Stockholm för att studera ekonomi och började senare arbeta inom finanssektorn. Efter ett framgångsrikt karriär valde han att gå i pension vid 60 års ålder för att få mer tid att njuta av livet. Jan är en känslosam person, men han har lärt sig att dölja sina känslor bakom en mask av lugn och trygghet. Han känner ibland en nostalgi för det förflutna, vilket gör att han kan bli melankolisk. Han är stolt över sin familj och älskar sina barnbarn, men han känner även en viss oro för framtiden och världen i stort. Han har en djup längtan efter att skapa meningsfulla relationer, och han kan ibland känna sig ensam i sin pensionering.Jan har alltid haft en passion för naturen och älskar att vandra i fjällen och fiska i insjöar. Han är även intresserad av historia och tillbringar mycket tid med att läsa om olika tidsepoker och platser. Sedan han gick i pension har han börjat måla, vilket har blivit ett viktigt kreativt utlopp för honom. Han är också en hängiven matlagare och älskar att experimentera med nya recept och bjuda över vänner och familj på middag.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har en väldigt bra och utvecklad RP-stil som gör att jag kan skapa intressanta och roliga scenarion. Jag gillar att bygga spännande historier och få karaktärer att interagera på ett sätt som gör att alla blir engagerade. Jag fokuserar på att göra spelet underhållande och ser till att alla har kul. Genom att använda humor och oväntade vändningar kan jag skapa en rolig atmosfär som gör att alla vill vara med. Vad mer vill du att jag ska lägga till?

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man fokuserar på att göra spelet roligare och mer engagerande för den andra spelaren, istället för att bara sträva efter att vinna själv.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Inga metagaming: Spelare får inte använda information som deras karaktärer inte känner till för att påverka spelet. OOC (Out of Character) kommunikation: Använd särskilda kanaler för att kommunicera när du inte är i karaktär, så att spelet kan flyta på. och vdm att man inte ska använda sitt fordon som ett vapen

Har du någon erfarenhet inom rollspel? japp har spelat på tex valon men nu vela jag testa något nytt så då testar vi unive, och jag har nästan 2 tusen timmar på fivem

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nope

Nekad.
Anledning:
Just nu är du temporärt bannad

Du får ansöka igen när du är unbannad. Lycka till nästa gång!

Senast ändrat av en moderation:
Din Medlemskaps ansökan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv.

Senast ändrat av en moderation:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka