Nekad siggepigge. | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

siggepigge.

Icke Medlem
Meddelanden
161
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199016842645/

Ditt Hex-ID: steam:11000013efa1595

Vad är din discord tagg? siggepigge.

Vem var det som bannade dig? Banditexx

Bild på banmeddelande: image.pngIMG_3744.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att staffs/Banditexx valde att banna mig för att min kompis rapporterade mig som ett skämt efter jag hade skrivit cp och att jag skulle göra allt i min makt att få han bannad då han hade dödat mig ingame som ett skämt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var på en kidnappning ingame tillsamans med Los zetas och KG och La familgia så fick jag en tagg av Banditexx och då skrev jag till han och frågade vrf han taggade mig då svarade han att jag fick en kort ban och sen hoppade jag support väl i support så frågade jag att om min polare sa att det var ett skämt och att han inte tog det seriöst skulle jag få unban då fick jag et otydligt svar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. bannen är felaktig då min vän inte tog det seriöst men Banditexx väljer att fortfarande banna mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare och tagit lärdom från dom bannsen till exempel blev jag bannad för Bugg abuse för några månader sedan då jag hade dubbel hoppat på en cykel och blev bannad för det. jag har tagit detta som en läxa och varje gång någon annan eller jag pratar om cykel så tänker jag på att inte upprepa och göra om det misstaget som jag gjorde då för att undvika att bli bannad och göra Unive till en bättre server. Många av mina banns är dubbla och väldigt gamla bans från när jag var icke medlem såklart man ska följa reglerna som icke medlem med men det är svårt när man är ny. Jag står dock upp för att jag har gjort fel förut och det är inget jag kan ändra på nu det är lätt att vara efterklok.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat inte skriva cp till min vän.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte använda sådanna ord

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka