Nekad siggepigge. | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

siggepigge.

Icke Medlem
Meddelanden
161
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199016842645/

Ditt Hex-ID: steam:11000013efa1595

Vad är din discord tagg? siggepigge.

Vem var det som bannade dig? först blev jag bannad av Valentino i 30dagar sedan Pbannad efter 20dagar av lludde

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-11-16 002401.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror ärligt talat att lludde bannade mig eftersom jag inte bidragit med något bra RP på sistone. Jag ska vara uppriktig, mitt RP har varit dåligt. Inget socialt, inget trovärdigt, bara massa skjutande och dumma beslut. Jag förstår verkligen varför jag blev bannad; jag har inte gjort något för att förbättra mig på lång tid. Men jag vill också säga att jag hade börjat tänka om innan bannen kom. De sista dagarna innan det hände var jag verkligen fast besluten att ändra hur jag spelade. Jag ville börja bidra på riktigt, fokusera på RP istället för att bara springa runt och skjuta som en galning. Jag hade en plan att göra rätt och börja spela på ett sätt som faktiskt passar servern, men jag hann inte visa det. Jag vet att min historik inte är bra. Jag har gjort många misstag och varit en spelare som ibland bara förstört för andra. Men jag vet också att jag kan bättre, för jag har varit bättre tidigare. När jag spelade krim första gången och som polis mellan 2022 och 2023, var jag faktiskt en del av bra RP. Dit vill jag tillbaka, och jag vet att jag kan komma dit igen om jag får chansen. Jag lovar att om jag får komma tillbaka, kommer jag göra allt rätt. Jag ska skapa bra scenarion, lägga allt mitt fokus på social RP och se till att jag följer reglerna till punkt och pricka. Jag vet att jag har mycket att bevisa, men jag är verkligen redo att visa att jag kan vara en positiv del av servern.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag försökte logga in på servern för att ta en screenshot på mitt banmeddelande till min överklagan. När jag gjorde det upptäckte jag att lludde hade ändrat min ban till permanent och att jag nu också var bannad från alla Unive-relaterade Discord-servrar. Jag blev oerhört chockad eftersom jag inte hade förväntat mig att det skulle gå så långt. Jag vet att jag inte har varit en stjärnspelare som spelare på sistone, men detta blev verkligen en check för mig. Jag inser nu tydligt att jag har betett mig riktigt dåligt, och det är hög tid att jag tar ansvar för detta. Jag förstår att mitt beteende har varit långt ifrån okej och att jag har förstört för andra spelare. När jag insåg att bannen nu var permanent förstod jag att jag verkligen måste förändra mig. Jag inser att detta handlar om mer än bara små misstag – det är ett mönster av dåliga beslut och en bristande respekt för reglerna. Jag ångrar att jag inte tog detta på allvar tidigare. Jag hoppas verkligen att jag kan få en chans att visa att jag kan göra rätt. Om jag får komma tillbaka lovar jag att respektera reglerna och lägga tid på att skapa social RP som bidrar positivt till servern och gemenskapen. Jag är redo att ta mitt ansvar och göra det som krävs för att rätta till mina misstag.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vet att jag kan ändra min RP, och jag hade faktiskt redan börjat försöka. Ett exempel är när jag gick med i Familgia Tassoti. Jag gjorde det för att jag visste att de har riktigt bra RP och att jag kunde lära mig av dem. Min tanke var att omge mig med spelare som tar RP seriöst, eftersom jag tror att man påverkas av sin miljö.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har en tidigare historik på servern, och jag är fullt medveten om att den inte är fläckfri. Min senaste ban, som var på grund av powergaming och FearRP, är ett exempel på grova regelbrott som jag ångrar djupt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte skjuta så mycket och ha bättre social rp

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja absolut

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka