Nekad SiggeEd | Ban överklagan [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Siggeed

Icke Medlem
Meddelanden
831
Reaction score
70
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198365986212/

Ditt Hex-ID: 1100001182ecda4

Vad är din discord tagg? Siggeed#3151

Vem var det som bannade dig? AO

Hur lång tid var din ban? 15 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: Combat Log ~AO. Återstår: 14 dagar 6 timmar 19

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag combatloggade som sagt jag erkänner det jag gjorde helt och hållet det var rätt av honom att banna mig men jag komemr skriva där nere varflör jag inte kunde veta att scenariot var slut.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. För att jag var vid nakenstaden och ett gäng kom upp dit jag gick då och gömde mig i en buske pga att jag hade en colt på mig och min vän gick fram till dem.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Från Traineens synvinkel var det en bann men från min sida inte lika på grund av att jag låg i en buske 10 fram från vart man tillverkar meta där jag såg deras bil försvinna och därför trodde jag att de hade dragit pga av att min kompis också gick tillbaka och tillverkade då lämnade jag spelet pga av att klockan var 23:30 på en onsdag med skola dagen efter. så från AOs vinkel så var det en solklar ban men inte från min synvinkel

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 2 gånger första när jag körde 300 genom stan. det var en solklar bann. andra var när jag körde över en mc kille och hela hans gäng kom emot mig och började hota och då körde jag därifrån

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja såklart att kolla så scenariot verkligen var slut.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja självklart att alltid kolla så scenarion är slut. I framtiden kommer jag alltid läsa reglerna extra noga även om jag kan dem detta var bara ett stort misstag av mig hoppas att jag i framtiden kan hjälpa servern att växa och höja rp nivån på alla spelare.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka