Nekad SiggeEd | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Siggeed

Icke Medlem
Meddelanden
831
Reaction score
70
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198365986212/

Ditt Hex-ID: 1100001182ecda4

Vad är din discord tagg? Siggeed#3151

Vem var det som bannade dig? Ericsson

Hur lång tid var din ban? 1 timme

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att efter jag kört på en kille så körde jag där ifrån

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag kom i kanske 110 när helt plötsligt§ jag ser massa motorcyklar på vägen jag bromsar men innan det ligger det en man på vägen och jag råkar köra över han jag åker fram till personerna och dom börjar direkta hota mig frågar om det var jag som körde över han min karaktär blir såklart rädd och backar därifrån och så 40 sekunder senare blir jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. För om din karaktär blir hotad kommer du nog inte tänka på att du körde över någon utan att komma därifrån levande om det hade vart så att ingen hade hotat min karaktär hade jag så klart stannat och hjälpt personen men man åker ju inte direkt tillbaka till en plats där du nyss har blivit hotad.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag fick min första ban på servern första dagen jag blev bannad för att jag körde alldeles för fort vid torget och jag förstår då varför jag blev bannad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja inte köra snabbt vid torget

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja försöker hålla mig så när 80 vid torget som jag faktiskt lyckas med och om jag blir UN bannad nu antar jag att min karaktär måste gå tillbaka till en plats där han blivit hotad samt tycker jag lite dåligt att jag inte fick en mer exakt förklaring varför jag blev bannad och hur jag kan göra så det inte händer igen. nu fick jag bara att du är bannad för suntförnuft

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka