Accepterad sidkiv | Medlem ansökning (Wille)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dree1ow

Icke Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
4
Vad är din steam profil länk? det är https://steamcommunity.com/profiles/76561198976872081/

Vad är ditt namn i verkligheten? mitt namn är Elvis

Vad är ditt discord namn? det är sidkiv#5922

Vad är ditt födelsedatum? 22 April 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Erik Petterson han är 32 år gammal. Han hade en ganska tragisk uppväxt. Hans mamma dog när han var 6 år. Då började hans pappa med droger och så drack han mycket alkohol. Erik kunde ibland bli arg på sin pappa för att han drack så mycket. När Erik blev äldre så ville han hjälpa barn med föräldrar som tar droger och är alkolister, han började sitt första jobb som att jobba hos socialen. Erik jobbade hos socialen i 2 år, sen ville han att börja med att vara polis. Erik sökte till polis och började att jobba som polis. Chefen sa en gång till Erik att det fanns en stad som heter unive och att Erik borde börja jobba där. Erik åkte ner till Unive och gick runt i staden för att sen söka till polis.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer bidra med ett bra rpande som ska vara roligt och seriöst. Jag vill höja min också höja min rp nivå så att jag blir bättre på rp. Och sen att ha kul

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? det som får mig att vara intresserad av Unive är att Unive är en bra rp server som har ganska bra rp.

Hur hittade du Unive? jag kollade på fivem och hittade unive och tyckte att unive lätt intressan så jag började spela på unive

Vad har du för mål med ditt rollspel? Det är att få ett bättre rpande och att få andra som är runt om kring mig att bli bättre på rp

Vad har du som mål att uppnå på Unive? det är att ha kul. Att ha ett jobb som jag ska tycka passar just mig. Hitta en bra kollega som man kan jobba med. Sen har jag inte så mycket mer.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej men har testat några som inte var bra
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top