Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198976872081/
Vad är ditt namn i verkligheten? Mitt namn är Elvis
Vad är ditt discord namn? korvkiosken#5922
Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Erik petterson. han föddes den 26 december 1989. Han blev slagen och mobbad ganska mycket i skolan och hemma så slog hans föräldrar han, när detta hände så gick han Erik i 7. När mobbarna mobbade Erik så blev han så klart les på mobbarna detta ledde till ren ilska och det är därför han satsade på att bli kriminell. Mobbarna gjorde så att han började att bli kriminell. Han ville ju ha få tillbaka på dom. Så en dag gick han till skolan och gick rakt mot mobbarna och slog en så hårt i ansiktet att det började att blöda i en av mobbarna mun. Efter det så ville han att börja med att råna folk på pengar och värdesaker. Han började med att råna barn som var i 12 års åldern för han visste att de kunde inte göra något mot han. När han blev lite äldre så började han att hänga med orten gäng. Dom lärde han att råna små butiker tillexempel my way och direkten. Efter han hade rånat små butiker så tyckte han att det inte var så häftigt och coolt, så han började tänka på att råna en liten bank. Han planerade hur han skulle gör i en vecka. När det hade gått en vecka så bestämde han att han skulle råna den, han gjorde det och kom från polisen med 50,000kr. han flydde från stockholm och flyttade till Unive. Sen dess har han undvikit polisen. Erik började att leva ett normalt liv, för polisen hade gett upp att leta efter Erik.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är inne typ varje dag och det hade blivit mycket mer kul om jag kan få göra lite mer saker tillexempel att få jobba som vart jag vill och vara kriminell.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag tycker att denna servern är mer seriös än andra servers. och att servern är rolig.
Hur hittade du Unive? jag kollade runt på fivem och hittade denna servern.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Det är nog att bli kriminell. Sen hjälpa folk som behöver hjälp med vissa saker om jag vet hur man gör det.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Det är att bli bättre på roleplay och att få folk att att också bli bättre på roleplay om dom inte är det.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej jag spelar inte på en annan server men har testat några.
Vad är ditt namn i verkligheten? Mitt namn är Elvis
Vad är ditt discord namn? korvkiosken#5922
Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Erik petterson. han föddes den 26 december 1989. Han blev slagen och mobbad ganska mycket i skolan och hemma så slog hans föräldrar han, när detta hände så gick han Erik i 7. När mobbarna mobbade Erik så blev han så klart les på mobbarna detta ledde till ren ilska och det är därför han satsade på att bli kriminell. Mobbarna gjorde så att han började att bli kriminell. Han ville ju ha få tillbaka på dom. Så en dag gick han till skolan och gick rakt mot mobbarna och slog en så hårt i ansiktet att det började att blöda i en av mobbarna mun. Efter det så ville han att börja med att råna folk på pengar och värdesaker. Han började med att råna barn som var i 12 års åldern för han visste att de kunde inte göra något mot han. När han blev lite äldre så började han att hänga med orten gäng. Dom lärde han att råna små butiker tillexempel my way och direkten. Efter han hade rånat små butiker så tyckte han att det inte var så häftigt och coolt, så han började tänka på att råna en liten bank. Han planerade hur han skulle gör i en vecka. När det hade gått en vecka så bestämde han att han skulle råna den, han gjorde det och kom från polisen med 50,000kr. han flydde från stockholm och flyttade till Unive. Sen dess har han undvikit polisen. Erik började att leva ett normalt liv, för polisen hade gett upp att leta efter Erik.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är inne typ varje dag och det hade blivit mycket mer kul om jag kan få göra lite mer saker tillexempel att få jobba som vart jag vill och vara kriminell.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag tycker att denna servern är mer seriös än andra servers. och att servern är rolig.
Hur hittade du Unive? jag kollade runt på fivem och hittade denna servern.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Det är nog att bli kriminell. Sen hjälpa folk som behöver hjälp med vissa saker om jag vet hur man gör det.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Det är att bli bättre på roleplay och att få folk att att också bli bättre på roleplay om dom inte är det.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej jag spelar inte på en annan server men har testat några.