Nekad sican gaviria | Medlem ansökning [.ida_.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

sican gaviria

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? andre

Vad är ditt discord namn? majoren1

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 2004

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: sican gaviria 1998-01-01

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? En riktig ledare trygg, rättvis alltid steget före. Gör servern bättre

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bakgrund: Började som medlem, växte snabbt till ledare med fokus på rättvisa och gemenskap. Framtidsplaner: Bygga en starkare, roligare och tryggare server för alla.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriöst och engagerat RP, där jag alltid följer regler och respekterar andra spelare. Jag är kreativ, snabb på att anpassa mig till olika situationer och gillar att bygga pågående berättelser med andra. Oavsett om det gäller civilt liv, kriminellt eller jobb-RP, så är jag aktiv och vill alltid bidra till en levande och realistisk stad.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder att man inte alltid ska försöka "vinna" varje situation, utan istället bidra till ett bra och trovärdigt RP för alla inblandade. Det kan innebära att man förlorar ett bråk, blir gripen av polis eller låter någon annan få övertaget – om det gör scenariot roligare och mer realistiskt. Det handlar om samspel, inte om att vinna.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, jag har brutit mot reglerna en gång tidigare när jag var ny inom RP. Jag metagameade utan att förstå att det bröt immersionen för andra. När jag fick en varning från en admin insåg jag direkt felet, bad om ursäkt och läste igenom reglerna noggrant. Sedan dess har jag lärt mig vikten av att följa serverns riktlinjer och tänka på andras spelupplevelse.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? På en RP-server är det viktigt att inte metagamea – alltså använda info din karaktär inte vet, som från Discord eller stream. Du får inte heller powergamea, alltså tvinga fram handlingar utan att låta andra reagera. Och vid FearRP ska du visa rädsla i hotfulla situationer, t.ex. om någon riktar vapen mot dig.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? ag är en engagerad och respektfull spelare som alltid sätter RP-upplevelsen först. Jag är van vid att samarbeta med andra, följer regler noggrant och gillar att skapa seriösa och roliga scenarion för både mig själv och andra. Jag är också aktiv, lär mig snabbt och är alltid öppen för feedback för att bli bättre.

Hej!
Jag vill att du utvecklar frågan: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär,
Även ändra så Steam namnet är samma som din discord (Heter du samma på Discord som på Steam)

Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de.

Nekad.
Anledning: Kompletterande inte i tid

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Tillbaka