Nekad SHU BRAKKAM | Medlem ansökning [OlleBollee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SHU BRAKKAM

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Rex

Vad är ditt discord namn? SHU BRAKKAM

Vad är ditt födelsedatum? 13 November 2000

Berätta om din karaktär. Remi Millano han är 27år gammal. han växte upp fattigt i Botkyrka kommun med föräldrar som levde på soc bidrag i hans skol tid var han rätt så stökig var i slagsmål varje vecka retad och mobbad för han var fattig i skolan. Vid tidig ålder runt 13års åldern så börja han hänga vid centrum sen började han sälja knark stascha vapen åt äldre sen blev han LVUAD sen kom han ut vid 19års åldern och starta ett eget nätverk med hans barndoms vänner sen börja dom sälja i centrumet och tog över knark marknaden i centrum

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill Bidra till att Unive blir bästa RP servern där alla kan ha roligt och ändå ha en seriös RP server jag kommer bidra till att Unive Blir bästa, roligast RP servern i Sverige samt har jag haft lite erfarenhet på 6månaders RP förut.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? nej ett senario behöver inte alltid ha en vinst man kan förlora men ändå ha roligt. obs jag förstod inte frågan så jag kan ta det på muntligt om jag kommer vidare

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja det har jag gjort t.ex. Rdm det står för random death match att man dödar någon utan anledning. sundförnuft att man ska ha logiskt tänkade

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har RPat lite här och där i över 6Månader

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? att jag ska försöka göra Unive till Sveriges bästa RP server

Nekad, endast 1 ansökning per 24h och utveckla din karaktärsbeskrivning. Du får ansöka igen om 24h.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka