Nekad Shqipe252 | Medlem ansökning [Stoufzz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Shqipe252

Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Albert

Vad är ditt discord namn? Shqipe252

Vad är ditt födelsedatum? 16 Juli 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Micho Berisha 24

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Respekt, stark personlighet och rättvis

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Micho föddes i Ferizaj, Kosovo. En stad märkt av efterkrigstiden, där gatan fostrade många. Fadern var trasig efter kriget, modern slet för att hålla ihop familjen. Redan som barn fick Micho ta smällar. Både bildligt och bokstavligt. När han var 15 smugglade han cigaretter mellan byar för snabba cash. Första gången han höll i ett vapen var han 16. Efter ett våldsamt bråk i hemmet tog modern honom och syskonen till Sverige. De hamnade i en förort söder om Malmö. Nytt land, men samma skit. Trångboddhet, noll pengar, otrygghet. Micho fann snabbt trygghet bland andra grabbar från liknande bakgrunder. De kallade varandra "bröder". De delade allt. Pengar, risker, tystnad. Micho blir allt mer central i gängets struktur. Han får respekt, ansvar, pengar. Men det kommer med priset av paranoia, våld och ständig stress. Han är bra på det här, kanske för bra. Folk börjar frukta honom. Till och med de han kallade bröder. Han börjar själv fatta beslut. Drogpengar går via honom. Han tar över territorier. Men han ser sig själv i yngre killar. Precis som han var. Och han hatar det. För han vet vad som väntar dem. Och han vet vad som väntar honom.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Min tid, Bra Rp. Bra och roliga scenarion för alla. Även kommer jag bidra till social rp och jag kommer till att följa reglerna

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska rpa för sin egna fördel och att det ska va kul för allihopa och alla ska kunna vinna. Det spelar ingen roll om vem som vinner eller förlorar, så länge man har härligt och kul.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej aldrig

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Det finns regelbrottet rdm, även vdm. Sedan så har vi Grundreglerna så som powergaming, metagaming och copbait

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är erfaren inom RP vilket gör att jag kommer bidra till en bra och realistisk RP.

Nekad.
Anledning:
Din text är skriven av AI.
Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka