Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198411808148/
Vad är ditt namn i verkligheten? William
Vad är ditt discord namn? Shovel#3929
Vad är ditt födelsedatum? 18 Januari 2002
Berätta om din karaktär. Min karaktär Shovel Diamond är en ung man från Norge som lever i sina bästa år. Han vill ha kul med sin vän Louis-Philippe och lära känna nya personer. Han älskar alla fordon och specifikt racing. Han håller på att spara sina pengar för att köpa sin dröm bil men just nu har han bara en moppe.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag spelar mycket och tycker servern är redan kul utan wl. Jag brukar ha bra samspel med de andra under rp.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Detta är min första rp server och jag har spelar med Louis-Philippe varje dag i flera timmar. Denna server har en väldigt bra Community där alla är hjälpsamma tycker jag också.
Hur hittade du Unive? Louis-Philippe bjöd in mig
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att ha kul men också realistisk rp. Jag skulle testa flera olika jobb och hamna i många olika situationer och ha kul, jag skulle se till att den jag rp med har också har kul.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, unive är den ända servern.
Vad är ditt namn i verkligheten? William
Vad är ditt discord namn? Shovel#3929
Vad är ditt födelsedatum? 18 Januari 2002
Berätta om din karaktär. Min karaktär Shovel Diamond är en ung man från Norge som lever i sina bästa år. Han vill ha kul med sin vän Louis-Philippe och lära känna nya personer. Han älskar alla fordon och specifikt racing. Han håller på att spara sina pengar för att köpa sin dröm bil men just nu har han bara en moppe.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag spelar mycket och tycker servern är redan kul utan wl. Jag brukar ha bra samspel med de andra under rp.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Detta är min första rp server och jag har spelar med Louis-Philippe varje dag i flera timmar. Denna server har en väldigt bra Community där alla är hjälpsamma tycker jag också.
Hur hittade du Unive? Louis-Philippe bjöd in mig
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att ha kul men också realistisk rp. Jag skulle testa flera olika jobb och hamna i många olika situationer och ha kul, jag skulle se till att den jag rp med har också har kul.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, unive är den ända servern.