Nekad Shorbaa | Whitelist ansökning [Minierkan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Shorbaa

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198967370084/

Vad är ditt namn i verkligheten? Melwin

Vad är ditt discord namn? Johane#7457

Vad är ditt födelsedatum? 11 Oktober 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär blev slagen av sina föräldrar när han vart liten, så när han fyllde 15 så dödade han sin pappa och våldtog sin morsa. Han flyttade till Paris när han var 16 och var i kriminella trakter, en dag blev han ovän med en där så han sköt honom och visade vem som var boss. Polisen var efter honom så han flyttade till brasilien, där jobbade han som mcdonald och är efterlyst. När han var 18 fick han fängelse i 6 år. Nu är han 24 och är ute efter han som snitchade och tar bort alla som är i vägen, han klassas som extremt farlig och han gömmer sig hos gäng och gör som han blir tillsagd. Han jobbade som hitman i 1 år och har gjort alla möjliga grova brott. Nu är han ute och letar efter ett gäng och efter polisen är efter honom så hatar han polisen.
Han heter Jordan Abrahamsson 1995-11-11

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker ni ska whitelista mig för att jag är en duktig rp:are som kan regler med mera. jag har rp:at ganska länge på olika serverar. Jag håller rp nivån hög och
följer alltid reglerna och respekterar staffs. Jag lyssnar på staffsen och tjafsar inte emot dom. Jag kommer att vara väldigt aktiv om jag får whitelist på servern.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag har hört mycket bra om denna server. Rp:nivån är hög och har bra och aktiva staffs. En bra spelarbas som innebär att det finns människor till alla jobb.

Hur många timmar har du på FiveM? 200 ish

Hur hittade du Multistaden? Via en polare skickade en länk till dcn

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Makt roleplay då och då men ifall jag kommer in är detta min nya main.

Jag tycker att du ska utveckla mer på Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? och eventuellt lite mer på Varför ska just du bli whitelistad?
Nekad
Låser och arkiverar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka