Accepterad Shlippyboi | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Shlippyboi

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Användarnamn: Shlippyboi

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Shlippyboi/

Vad är ditt namn i verkligheten? Arez

Vad är ditt discord namn? Shlippyboi123#4133

Vad är ditt födelsedatum? 29 September 2004

Berätta om din karaktär. Jag är väldigt intresserad av bilar och crossar, Jag gillar också att köra smått olagligt som att stegra t.ex men jag gillar att hjälpa folk om dom har problem. jag brukar oftast chilla vid ställen och ha roliga diskussioner som folk gillar, sen brukar jag hänga med vänner. kan va lite för busig i trafiken och gasar lite extra. Jag beter mig som en 25 åring när jag snackar och jag gillar landet Sverige.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer att bidra till en bra RP server och att Jag gillar att träffa nya folk och umgås. jag kommer rapportera om folk gör failRP osv så vi får så bra server som möjligt och kommer vad ofta i servern när jag har tid så kommer bidra till mycket bra saker.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Det är roligt att jobba på servern och att få flera möjligheter för att ansöka till jobb som kräver whitelist a när folk gör dumma saker som man inte får osv och kommer skärpa mig om jag gör nåt fel.

Hur många timmar har du på FiveM? 59 timmar.

Hur hittade du Multistaden? En kompis rekommenderade till mig att spela på denna server.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, för att det finns ingen annan bra server.

Tillbaka