Accepterad shawarma | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

shawarma

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199251202460/

Ditt Hex-ID: 11000014cf2219c

Vad är din discord tagg? jagalskardinpappa

Vem var det som bannade dig? bubblegum

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag blev bannad av att prata på ett sätt man aldrig ska snacka om till en tjej. då jag sa att hon blev öppnad av 2 centimeter. jag vill börja med att säga att jag värkligen ångrar mitt beteende som ledde till att jag blev bannad. det var aldrig min avsikt att få någon känna sig obekväm, men jag förstår nu att mitt agerande uppfattades som trakasserande vilket jag tar fullt ansvar för. jag har tänkt mycket på det som hände, och jag inser att jag gick över gränsen. jag förstår att det inte spelar nån roll om jag inte menade illa det viktiga är hur mitt beteende påverkade den andra personen. för det är jag djupt ledsen om det gjorde det. jag ber om ursäkt till henne och er i teamet, för att skapat en situation som krävde erat ingripande. men hoppas att ni också kan se att jag är villig att lära mig av mitt misstag och göra bättre i framtiden. om det finns någon chans att få komma tillbaka till unive, så lovar jag att respektera alla regler fullt ut, behandla alla med respekt och vissa att jag värkligen lärt mig av detta.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min kompis har blivit lite irriterade av aimo park för att dom är väldigt respektlösa. det började med att vi åkte dit efter vi fick parkerings bot av ingen anledning, direkt när vi anländer till deras kontor så drog dom ut baseboll trä när vi bara ville prata med dom sen så eskalerade allt och massa poliser kom och ville avlägsna oss men vi ville stanna kvar och lösa det med aimo sen när polisen hade dragigt sprang jag tillbaka och blev slagen med basebollträ och batong av ingen anledning. sen när vi pratatde med dom så blev jag kallad gay vilket jag haft jätte svårt med för jag varit det en gång i tiden och blivit mobbad för och haft jätte svårt med sen bliv vi kallade oskuld och då sa jag att hon blev spräckt av 2 cm vilket var super dumt och som jag ångrar grovt vill aldrig få en tjej att bli obekväm vilken det jag sa kan fått henne att känna.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var jag som gjorde fel och jag tar fullt ansvar över denna händelse och lovar att detta kommer ej upprepas och jag ber om ursäkt till tjejen jag sa det jag sa till och jag ska lära mig av denna händelse och inte göra något liknade igen. jag ska veta att ha mer respekt till en annan person och aldrig prata om nån illa igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har inte blivit bannad från nån server innan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag borde bara lyssnat på både aimo park och polisen som bad mig att lämna platsen sen skulle jag värkligen inte pratat om en tjej så som jag gjorde det var super dumt av mig och jag är en snäll och respekterande person fattar inte vad jag tänkte när jag sa något så olämpligt till en annan person speciellt en tjej

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har tänk jätte mycket på denna händelse och blir nästan sur på mig själv över det jag sa och ångrar det med hela mitt hjärta sen hoppas jag att personen jag sa det till mår bra och förlåter mig över det jag gjort.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår jag respekterar att det kan ta tid ska ej försnabba nått gällande detta

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka