Accepterad Sharoo | Ban överklagan [Dripper]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sharoo

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/WGAAA/

Ditt Hex-ID: 11000010c4543a4

Vad är din discord tagg? Sharro#2286

Vem var det som bannade dig? Stw

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? VDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffsen såg inte hela scenariumet utan dom såg bara när jag knuffade han lite med bilen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Folk körde förbi gänghuset många gånger och jag sprang ut på vägen för att fråga varför dom gör det och vad som sker och då blev jag kallad busunge och svartskalle för att jag bryter lätt på svenska. sedan åkte dom förbi och jag sprang till min bil och satte mig för att jaga dom, så jag kör efter och dom tvärnitar med deras bil framför mig så att jag körde in i dom.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja tycker inte att staffsen såg hela grejen och det kan bli fel då. dom borde hellre ta mig till discord support för att be mig visa klipp från min synvinkel. Det var inte meningen ens att köra in i dom, hur ska jag vara förberedd på att dom ska tvärnita sådär

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Inte vad jag minns

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha hållit mig en bit ifrån hans bil när jag jagade honom

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att hålla mig lite undan

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka