- Förbjuden
- #1
- Meddelanden
- 16
- Reaction score
- 3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199083430091/
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Shapysw
Vad är din discord tagg? Shapys#0259
Vem var det som bannade dig? Samuel
Hur lång tid var din ban? 25 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? "suntförnuft"
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Nämligen för att jag tog fram mitt vapen helt oförväntat mot en kille. Grabben sa att jag inte hade en pistol och jag sa "är du säker?" och så tog jag fram den.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åker till autoexperten för att trimma bilen. Jag träffar på en kille som verkar väldigt skön. Vi snackar lite grann och vi har det bara skönt egentligen. han frågar mig om jag har en vattenpistol på mig och svarade "jag vet inte om jag svara på det". Då började han säga " Du har ingen pistol på dig, du är ingenting." Då tog jag fram pistolen och sa "är du säker". Killen sa "jag visste att du hade på dig en!" . Liksom jag fattar inte en hur det leder till avstängning via "suntförnuft". Efter ett tag så blir jag avstängd
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban! Han fick mig att ta fram min pistol. Om han sitter och håller på med att "exakt du har ingen pistol" så klart att jag kommer bevisa att jag har ett vapen på mig. Han sa ju själv lite senare att han visste att jag skulle ta fram den för att han hade sett mig innan med den. Han ville bara göra mig arg och han ville nämligen bara se en pistol för första gången. Jag tycker att han gjorde fel med att snacka om sånt ig. Det är ingen bra rp nivå alls! Jag vet själv att jag bidrar till bra och seriöst rp!
Hur många tidigare avstängningar har du? 3
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. et första bannet jag fick var pga street fight på GZ. Det var en väldigt felaktig ban eftersom att jag var inte ens inblandad. Mitt andra ban handlade om "lall" på sjukhuset. Det var förmodligen när jag var väldigt ny i staden. mitt tredje ban handlade om att jag hade dödat en grabb utan ett scenario. det enda jag kan säga är att det var hur felaktig som helst! Killen dödade mig! Jag dödade inte honom!
Nu så bidrar jag till bättre rp! Jag vet om vad som är rätt och vad som är fel! Jag har lärt mig en hel del av mina misstag och nu så lär jag ut mina väner.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nämligen inte överhuvudtaget ta fram min pistol vid den situationen. Det kan leda till suntförnuft och det är ingen lösning. Jag vet själv att jag hade ett vapen på mig och då finns det ingen mening att ta upp det. Det jag kan säga att killen var beredd på att jag skulle ta fram det. Han sa till mig att han hade sett mig innan med en.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja! Verkligen! Jag har lärt mig av mina misstag och vet nu hur man ska kunna bidra till bättre, seriösare och snyggare rp! Jag kan en hel del om reglerna och att suntförnuft är ingen lösning!
Har du läst våra regler? Ja
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Shapysw
Vad är din discord tagg? Shapys#0259
Vem var det som bannade dig? Samuel
Hur lång tid var din ban? 25 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? "suntförnuft"
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Nämligen för att jag tog fram mitt vapen helt oförväntat mot en kille. Grabben sa att jag inte hade en pistol och jag sa "är du säker?" och så tog jag fram den.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åker till autoexperten för att trimma bilen. Jag träffar på en kille som verkar väldigt skön. Vi snackar lite grann och vi har det bara skönt egentligen. han frågar mig om jag har en vattenpistol på mig och svarade "jag vet inte om jag svara på det". Då började han säga " Du har ingen pistol på dig, du är ingenting." Då tog jag fram pistolen och sa "är du säker". Killen sa "jag visste att du hade på dig en!" . Liksom jag fattar inte en hur det leder till avstängning via "suntförnuft". Efter ett tag så blir jag avstängd
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban! Han fick mig att ta fram min pistol. Om han sitter och håller på med att "exakt du har ingen pistol" så klart att jag kommer bevisa att jag har ett vapen på mig. Han sa ju själv lite senare att han visste att jag skulle ta fram den för att han hade sett mig innan med den. Han ville bara göra mig arg och han ville nämligen bara se en pistol för första gången. Jag tycker att han gjorde fel med att snacka om sånt ig. Det är ingen bra rp nivå alls! Jag vet själv att jag bidrar till bra och seriöst rp!
Hur många tidigare avstängningar har du? 3
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. et första bannet jag fick var pga street fight på GZ. Det var en väldigt felaktig ban eftersom att jag var inte ens inblandad. Mitt andra ban handlade om "lall" på sjukhuset. Det var förmodligen när jag var väldigt ny i staden. mitt tredje ban handlade om att jag hade dödat en grabb utan ett scenario. det enda jag kan säga är att det var hur felaktig som helst! Killen dödade mig! Jag dödade inte honom!
Nu så bidrar jag till bättre rp! Jag vet om vad som är rätt och vad som är fel! Jag har lärt mig en hel del av mina misstag och nu så lär jag ut mina väner.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nämligen inte överhuvudtaget ta fram min pistol vid den situationen. Det kan leda till suntförnuft och det är ingen lösning. Jag vet själv att jag hade ett vapen på mig och då finns det ingen mening att ta upp det. Det jag kan säga att killen var beredd på att jag skulle ta fram det. Han sa till mig att han hade sett mig innan med en.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja! Verkligen! Jag har lärt mig av mina misstag och vet nu hur man ska kunna bidra till bättre, seriösare och snyggare rp! Jag kan en hel del om reglerna och att suntförnuft är ingen lösning!
Har du läst våra regler? Ja